Reispartner zomer 2011 gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven_027

Active Member
Hoi!

Ik ben Sven, 23, leraar secundair onderwijs en ook ik zoek nog reispartners voor deze zomer.

Ik heb reeds via deze manier mensen gevonden om een reis in West-Amerika te gaan doen. Dat was de beste ervaring uit mijn leven! Dat was twee jaar geleden. Vorig jaar ben ik dan opnieuw op zoek gegaan naar reispartners en toen heb ik de Transiberische express gedaan. Ook dat was een onvergetelijk ervaring!

Dit jaar had ik India of Zuid-Oost Azië in mijn hoofd, maar uiteindelijk sta ik voor alles open. Ik wil alles ooit wel eens gzien hebben! Ik was ook nog aan het twijfelen tussen een Jokerreis of opniew alles zelf organiseren. In dat laatste kruipt immers veel tijd en heb het al twee jaar achter elkaar gedaan.

Als er mensen tussen 20 en 30 zijn die ook avontuurlijk en low-budget reizen, OF mensen die ook toch graag iemand vooraf een beetje kennen voor ze zich aan een Jokerreis wagen, contacteer me dan snel!

Hoi!

Ik ben Tinne, 26 jaar, ook een leerkracht (lager onderwijs) en al twee jaar dromend van Peru. Ondanks die droom ben ik tijdens de afgelopen zomers naar Senegal en Zuidoost-Indië getrokken. Fantastische ervaringen (vooral Senegal), maar binnen de vrij grote Jokergroep met uiteenlopende karakters en een erg verschillende zin voor initiatief verliep het soms stroef...

Daarom lijkt het me fijner om in een kleiner groepje te reizen met andere ondernemende mensen. De Perudroom is geen vereiste, die kan ik zeker nog wel een jaartje 'in wacht' zetten. Wel zou ik graag voor Zuid-Amerika gaan. Trekken van hostels naar kleine hotelletjes, veel mensen ontmoeten, geschiedenis en sfeer opsnuiven. Ook ik ken amper Spaans, maar met enkele goedgekozen reisgidsen kunnen we een paar weken lang onze plan wel trekken hé.

Als je meer wil weten over mij of mijn reisvoorkeuren, vraag maar raak!

Groetjes,
Tinne
progress.gif
https://reisforum.net/editpost.php?do=editpost&p=10852

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Ik heb misschien ook wel interesse... ik wacht deze week eerst nog een antwoord af van een potentiële werkgever... Er staat hieronder ergens ook nog een berichtje van mij voor een reis in de zomer :).
Let wel: ik heb enkel interesse in een zelfgeorganiseerde reis, NIET in een jokerreis.

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan