halloo, ik ben celine en ben 23 jaar,ik ben op zoek naar een leuk reispartner man of vrouw maakt niet uit, wel onder de 40 jaar ik moet er even tussen uit, en het hield me altijd tegen omdat ik nooit iemand vind die mee kan ( al men vrienden zijn in een relatie ) en ik ben enkele maanden single dus, ik heb echt behoefte om eens een weekje of iets langer weg te zijn, naar waar maakt niet uit, als de zon er maar lekker schijnt en ik goed kan ontspannen en uitrusten met een lekker cocktailtje aan het zwembad of strand wie zich geroepen voelt, aarzel dan zeker niet om iets achter te laten , groeten celine
Hallo Celine wat zijn je reisplannen momenteel. Waar wil je naartoe, heb je al iets gepland of laat je het eerder op je afkomen.
Ik ben nl van plan om in 2016 wat te gaan reizen en misschien kunnen we samen als je het niet erg vindt om met een man te reizen natuurlijk. Mijn voorkeur gaat uit naar nyc en daarna thailand maar dat ben ik nog aan het zien hoe en wat.
van 9 tem 17 december zou ideaal zijn en is zeker vrij.
Ik wacht nog op een reactie van een klant ivm de kerstvakantie zodat we nog langer kunnen wegblijven.