Reisplan(nen) 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Even voorstellen: ik ben Toby, bijna 30, woonachtige ten zuiden van Antwerpen en dol op reizen. Nieuw-Zeeland, Egypte, westkust USA en afgelopen oktober Mexico hebben we achter de kiezen. Het lijstje 'to do' is echter nog heel lang. En zo komen we elk jaar bij dezelfde vraag: waarheen en met welke formule?

Ik ben niet het type alleenreiziger en dan limiteren de mogelijkheden zich snel: georganiseerd (Mexico en Egypte met Joker) of met vrienden (NZ en USA). Als die vriendenkring voornamelijk uit koppels bestaat en die dan ook nog eens beginnen kweken, valt er alweer een optie weg.

Vandaar mijn oproep langs deze weg : er zijn ongetwijfeld veel singles in mijn situatie. Financiële mogelijkheid, flexibel qua reisformule en tijdstip (buiten seizoen), avontuurlijk, cultureel, sportief, gastronomisch, brede kijk op de wereld, maar op zoek naar (een) geschikte reisgezel(len). Dus m/v wild & young at heart zonder concrete plannen.....waar zitten jullie?

Om mijn spectrum te illusteren, hierbij een lijstje met keuzes die ik zelf al eens heb laten passeren de afgelopen weken: 2 weken fly & drive Florida of NY met hinterland (lage dollar), 3 weken Route 66, Madrid en omstreken, Oost-Europa (al droom ik dat ooit in een stuk op 6-8 maanden te doen), Indochina (ook hier liever ooit in 1 lange reis) of natuurlijk een combinatie van 2 : bvb. voorjaar 2 weken USA, najaar 10 dagen Spanje of Roemenië.

Stof genoeg dus, ik lees het wel hier of op [email protected]

Greetz,
Toby

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan