Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisvrienden-clubje

Status
Niet open voor verdere reacties.
heel leuk idee!
je mag me toevoegen in de groep.
ik werk in het onderwijs en ben dus gebonden aan de schoolvakanties, maar een weekendje kan wel altijd!
groetjes, Liesbet

Ik werk ook in het onderwijs dus ben daar ook afhankelijk van en ook van de periodes dat ik mijn kindjes niet heb

Dag Kristof , heel goed idee ben er ook voor te vinden laat mij iets weten wat je plannen zijn voor meer inform ik ben Peter uit Oost- vlaanderen van Aalst .
heb je al iets op FB ofzo Groetjes

Hallo,
is er nog plaats in het reisvriendenclubje?
In 2018 ga ik 10 verschillende reizen boeken, dus,...ik heb zoek nog wat reismaatjes
groeten
Kristof

Vind de groep niet. Krijg als melding hetgene in bijlage toegevoegd is. Of is de groep al verwijderd?

Bijlagen

• Screenshot_20180106-022353.webp
    34.9 KB · Weergaven: 7
Ok, Omdat er altijd vraag is naar een FB Groep heb ik nu een Officiële Reisforum groep gemaakt
Hier is de link

https://www.facebook.com/groups/reisforum

Je kan hem ook gewoon vinden als je zoekt op reisforum.

Voorlopig is het een closed group. Maar als jullie liever een open groep hebben kan ik dat ook doen. Daar ben ik nog niet volledig uit wat het beste is dus je mag altijd je mening geven en dan hou ik daar rekening mee.
Als er nog iets niet goed is zeg je het maar en dan pas ik dat aan.
Iedereen is welkom! (Behalve Spammers!)

Laatst bewerkt:
EDIT
Ok, Omdat er altijd vraag is naar een FB Groep heb ik nu een Officiële ReisForum groep gemaakt
Hier is de link

Aanmelden bij Facebook | Facebook

Dag Fred

Ik ben ondertussen lid van de fb groep die jij hebt aangemaakt, maar deze is volgens mij algemeen? Dat was niet de bedoeling eigenlijk. Bedoeling was om mensen die specifiek in dit topic geïntreseerd zijn te verenigen en om zo beter met elkaar te kunnen communiceren.
Ik vrees nu een beetje voor vervuiling. Daarmee bedoel ik, dat dit een algemene groep wordt zoals Discover Together. Mensen gaan dan zelf vanalles posten dat niet relatief is voor deze oproep. Vb iemand zal nu in de groep posten dat die naar Afrika wil en een reisgenoot zoekt. Zoiets zegt mij totaal niets en hoort dus ook niet bij dit topic en dus ook niet in de groep die hier voor ogen was ...
Je had het idee van de fb groep rond dit topic volgens mij fout begrepen? Ik had voor ogen dat het een groepje ging worden met 10 personen of zo.
De groep is er nu. We zien wel wat het geeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
EDIT
Ok, Omdat er altijd vraag is naar een FB Groep heb ik nu een Officiële ReisForum groep gemaakt
Hier is de link

https://www.facebook.com/groups/reisforum

Dit is een algemene groep, iedereen is welkom. Ik kan niet de ene toelaten en de andere niet.
Als je enkel 10 personen wil dan kan je beste deze privé uitnodigen in een chat. Dat kan zowel hier op het forum als op Facebook.
Er was al dikwijls gevraagd om een groep, daarom dat ik deze heb aangemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...