Dag Kristof , heel goed idee ben er ook voor te vinden laat mij iets weten wat je plannen zijn voor meer inform ik ben Peter uit Oost- vlaanderen van Aalst .Hallo iedereen, wik hier ook eens een oproepje doen, ik ben een 35 jarige jongen uit oost-vlaanderen,
Wat ik graag zou vinden zijn mensen om samen mischien op termijn een leuk reisvrienden clubje te vormen, ik wil eindelijk eens wat meer reisjes doen, alles is mogelijk, citytripje, paar daagjes duitsland, pretparkje hier en daar, kerstmarktjes, een langer reisje op termijn waarom niet, kan ook dagje in belgie zijn en gewoon een gezellig dagje ervan maken, als er beetje belangstelling is waarom ook niet een groepje oo facebook ervan maken, en regelmatig eens een klein uitstapje plannen met een gezellig groepje, dat lijkt me geweldig
Lijkt je dit wat laat dan gerust een reactie na,
Groetjes,
Kristof
EDIT
Ok, Omdat er altijd vraag is naar een FB Groep heb ik nu een Officiële ReisForum groep gemaakt
Hier is de link
https://www.facebook.com/groups/reisforum
Dag Fred
Ik ben ondertussen lid van de fb groep die jij hebt aangemaakt, maar deze is volgens mij algemeen? Dat was niet de bedoeling eigenlijk. Bedoeling was om mensen die specifiek in dit topic geïntreseerd zijn te verenigen en om zo beter met elkaar te kunnen communiceren.
Ik vrees nu een beetje voor vervuiling. Daarmee bedoel ik, dat dit een algemene groep wordt zoals Discover Together. Mensen gaan dan zelf vanalles posten dat niet relatief is voor deze oproep. Vb iemand zal nu in de groep posten dat die naar Afrika wil en een reisgenoot zoekt. Zoiets zegt mij totaal niets en hoort dus ook niet bij dit topic en dus ook niet in de groep die hier voor ogen was ...
Je had het idee van de fb groep rond dit topic volgens mij fout begrepen? Ik had voor ogen dat het een groepje ging worden met 10 personen of zo.
De groep is er nu. We zien wel wat het geeft.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?