1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

reisvrienden

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Stoffelke, 9 apr 2018.

Tags:
  1. Stoffelke

Stoffelke New Member

Hallo iedereen,

Graag doe ik hier ook eens een oproepje, ik ben een 36 jarige uit Oost-Vlaanderen, en de laatste tijd heb ik meer en meer zin om te reizen, helaas door gebrek aan reisgenoten komt dit er maar niet van, dus vandaar hier mijn berichtje, het liefste zou ik hier een aantal mensen leren kennen om verschillende reisjes mee te doen, dit kan vanalles zijn, van een last minute, reisje naar de zon, all-inn vakantie naar een citytrip, pretparkje hier en daar, paar daagjes duitsland, oostenrijk, cruise, alles is bespreekbaar, wil gewoon veel dingen zien en doen, zou wel een paar reisjes op een jaar willen doen, indien het budget en dergelijke het toelaten natuurlijk :)

lijkt je dat ook wat laat dan gerust een berichtje na of priveberichtje, als er wat intresse is kan er zelfs een groepje gevormd worden, mischien zelfs met bijhorende fb-pagina ofzo, kunnen we er een clubje van maken ;)
    kunnen we samen leuke reisjes maken en de wereld ontdekken :)

groetjes,
    Kristof

2. nik

nik New Member

Kristof,

Dat gevoel ken ik. Ik wil ook serieus reizen, alleen reisgenoten vinden is niet altijd zo makkelijk. Ik had voor in het voorjaar van 2019 Costa Rica in gedachten. Heb jij daar interesse voor? Ik weet dat het ver is, maar volgens mij zeker de moeite waard.
    Laat je me iets weten of je dit interesseert? Eventueel via een privéberichtje? ik vermoed via conversatie.

groeten
    Nik

3. Tamara82

Tamara82 New Member

Hey Kristof

Ik wilde eigenlijk een gelijkaardig zoekertje plaatsten.

Ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor weekendjes weg (vb zoals je aanhaalt naar Duitsland) of citytrips doorheen het jaar. Andere dingen mogen ook, maar ik heb niet veel verlof, dus echt lange reizen kan ik niet maken.
    Heb je al concrete plannen? Zelf denk ik eraan om eventueel iets te doen in het verlengde weekend van 1 mei. Voorlopig nog geen idee wat precies. Was net de reden waarom ik op het forum kwam kijken .

Zelf ben ik 35 en ook van Oost-Vlaanderen (Dendermonde). Van waar ben jij ergens?

Ik denk dat een privé fb groepje wel interessant kan zijn om te communiceren wanneer er enkele mensen reageren.

Groetjes

Tamara

4. Stoffelke

Stoffelke New Member

concrete plannen zijn er nog niet,

ben je ook geintresseerd in soms een pretparkje? naast citytrips zou ik ook eens naar phantasialand willen gaan en later ook Europa park eventueel

ik zelf ben uit erpe-mere (naast aalst)

Laatst bewerkt: 16 apr 2018

5. AnDG

AnDG New Member

Ik heb ook wel interesse in citytrips. Zelf ben 42 (maar zie er jonger uit) en ben ook van Oost-Vlaanderen (Oosterzele)

6. Stoffelke

Stoffelke New Member

leeftijd maakt niet zoveel uit hoor :)

7. Leyman Erwin

Leyman Erwin New Member

bij deze in to as well! korte reizen of lange reizen, maakt niet uit!!!

8. Stoffelke

Stoffelke New Member

toch al een aantal reacties, mss kan er inderdaad eens eens groepje opgericht worden op fb ofzo, om makkelijker kennis te maken en eens te bekijken waar we samen naar toe zouden kunnen gaan, wil in ieder geval een paar keer weg dit jaar, liefst snel ;)

9. Leyman Erwin

Leyman Erwin New Member

met alle plezier!

10. AnDG

AnDG New Member

Een FB groep is een goed idee.

11. Stoffelke

Stoffelke New Member

zal eens zien hoe het moet en een naam bedenken, want de naam reisvrienden daar zijn er precies al wat van, als iemand suggesties heeft of wil helpen ;)

12. AnDG

AnDG New Member

Om het simpel te houden: reisgroep Vlaanderen of zoiets?

13. Jean Paul

Jean Paul New Member

Ik heb ook interesse!

14. Tamara82

Tamara82 New Member

Hey Kristof

Pretparken is niet echt mijn ding eigenlijk. Is zeker al 20 jaar geleden dat ik naar eentje ben geweest. Phantasialand zou wel leuk zijn, maar momenteel niet op mijn to do lijstje. Ik dacht eerder aan citytrips naar om het even waar of weekendje weg naar vb Moezel, Elzas, Normandië, ...

Misschien inderdaad een fb groep aanmaken, maar dan eerder iets als Reisgroep Oost-Vlaanderen en privé zetten of zo. Waarmee heb je juist hulp nodig? Ik zou eerst al een groep aanmaken en iedereen die er in wil toevoegen. Daar kan je dan al vragen wat mensen juist willen doen en naar waar. Hier vind ik het niet zo overzichtelijk en ik kom ook niet constant op de site.

Groeten

Tamara

15. Stoffelke

Stoffelke New Member

De groep is aangemaakt op fb, de naam is Reisvrienden Vlaanderen

wat niet betekent dat iemand buiten vlaanderen er niet bij mag komen hoor :)

Tamara82 vindt dit leuk.

16. Leyman Erwin

Leyman Erwin New Member

Deel Deze Pagina