Hey!
Ik ben Tanisha, 22 jaar oud. Ik wil dit jaar een weekje op vakantie in de periode van September 2023.
Ik ben zelf wel eens op vakantie geweest, maar dat was een groepsreis met de bus.
Ik heb dus nog nooit gevlogen en zou dat wel graag willen.
Dus ik heb dan liever iemand die tenminste een beetje verstand heeft van het vliegen en hoe alles in zijn werking gaat.
Een vakantie naar een land waar het wel lekker weer is in de 9e maand.
Ik wil wel lekker kunnen genieten en leuke actieve uitjes vind ik ook leuk.
Ik ben single en dus geen vriend om mee op vakantie te kunnen, en mijn vriendinnen zijn of zwanger of druk vandaar.
Mijn budget is max €1200 ongeveer, dus misschien een leuke last minute?
Als je geïnteresseerd ben laat maar weten! Ik zoek een leuke meid met wie ik dan in de toekomst misschien vaker kan reizen, want
ik wil heel veel nog van de wereld zien!
Ik ben Tanisha, 22 jaar oud. Ik wil dit jaar een weekje op vakantie in de periode van September 2023.
Ik ben zelf wel eens op vakantie geweest, maar dat was een groepsreis met de bus.
Ik heb dus nog nooit gevlogen en zou dat wel graag willen.
Dus ik heb dan liever iemand die tenminste een beetje verstand heeft van het vliegen en hoe alles in zijn werking gaat.
Een vakantie naar een land waar het wel lekker weer is in de 9e maand.
Ik wil wel lekker kunnen genieten en leuke actieve uitjes vind ik ook leuk.
Ik ben single en dus geen vriend om mee op vakantie te kunnen, en mijn vriendinnen zijn of zwanger of druk vandaar.
Mijn budget is max €1200 ongeveer, dus misschien een leuke last minute?
Als je geïnteresseerd ben laat maar weten! Ik zoek een leuke meid met wie ik dan in de toekomst misschien vaker kan reizen, want
ik wil heel veel nog van de wereld zien!