reizen 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag volgend jaar 1 of 2 reisjes maken...en doe dit liever met 2 of zelfs meer als het klikt :) interesses : zuid-afrika en namibie (januari 2009 of november/december 2009) , us + hawaai voor een 3tal weken (ergens tss eind mei en eind september), china (zomerperiode).... wie interesse heeft..let me know! of ... een rond de wereldticket.. voor een 900 a 1000 euro! reizen start eind mei of eind juni voor een 4 a 5 weken : stops vancouver, Hawai, Auckland (ev. polynesie) en Beijing!
grt inge. ( liefst mensen tss 25 en 40 die interesse hebben in fun, natuur en avontuur)

Laatst bewerkt:
Ik zou graag volgend jaar 1 of 2 reisjes maken...en doe dit liever met 2 of zelfs meer als het klikt :) interesses : zuid-afrika en namibie (januari 2009 of november/december 2009) , us + hawaai voor een 3tal weken (ergens tss eind mei en eind september), china (zomerperiode).... wie interesse heeft..let me know! of ... een rond de wereldticket.. voor een 900 a 1000 euro! reizen start eind mei of eind juni voor een 4 a 5 weken : stops vancouver, Hawai, Auckland (ev. polynesie) en Beijing!
grt inge. ( liefst mensen tss 25 en 40 die interesse hebben in fun, natuur en avontuur)

hey
ik was ook van plan om deze zomer is een toffe reis te maken maar heb zelf nog geen ervaring met rondreizen en dermee deze reactie in de hoop dat je moest geintreseerd zijn.
ik heb verlof tussen 10juli en 3 augustus.
naar de vs of hawai lijkt me wel leuk.
ben gast van 25 uit vlaams brabant
laat maar iets horen als je het moest zien zitte;)
grts

reis

Hallo,
ja ik zie dat wel zitten om eens af te spreken en zien wat je wel en niet ziet zitten.. maar ik moet wel zeggen dat jouw periode iets moeilijker is voor mij (qua verlof) Ik kan best tss 25 juni en 25 juli... (in nood ev. van 20 juli tot 16 augustus).. zowiezo altijd goed om extra reisinteressanten te vinden... dus moest je in de buurt zijn van gent..laat het me weten (mail) , dan gaan we enen drinken in het reiscafé en kunnen we eens zien of het wel ergens klikt en of we overeenkomen qua reisdinges...
groet
[email protected]

Dag ,

Ik ben ook op zoek naar een reispartner voor volgende zomer , ik heb nog geen concrete plannen ,alles staat nog open , mijn verlof kan ik tamelijk soepel regelen .
Mijn interesses gaan eerder naar Latijns Amerika , gezien ik een eerste cursus Spaans volg .
Ben een man van W-vlaanderen en wat ouder dan jij vooropsteld , 44 .
[email protected]

groet
geert

Hello

Zuid-Afrika en Namibië staan ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, heb zelfs een oud collega die thans woont in Wellington (nabij Cape Town) die me al menig info bezorgd heeft. Tegen China zeg ik ook geen nee.
Ik zit zelf een in de toeristische sector en kan mijn verlof goed plannen, vooral in het najaar!
Enfin, als er iets te bespreken valt laat je't maar weten é!:wink:

Greetz
Yves

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan