reizen door Maleisie in december januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariann

New Member
Hallo reislustige vrienden,

Ik wil ongeveer 13 december vertrekken naar Maleisie tot half januari.
Wie heeft interesse en lijkt het fantastisch om daar vanuit met mij samen een eigen trip samen te stellen? :good:.Ik ben bekend met backpacken met een low budget en af en toe wat luxe bij aankomst en bij het vertrek naar huis in iedere geval! reizen in een andere vorm is aanspreekbaar.
Ik kan me goed aanpassen en ben optimistisch ingesteld, waarbij humor :smile: daarin verweven is. Ik heb al een goedkope ticket op het oog :wink: en wil dat wel vast gaan leggen.
warme groetjes Marian
progress.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Maleisië: mijn droombestemming! Ik ga graag met je mee.

Hoi Mariann,

Het lijkt mij ook super leuk om een maandje te gaan backpacken in Maleisië! En Kerst en NYE vieren op zo'n geweldige tropische bestemming is natuurlijk ook niet verkeerd. Maar is dec/jan niet een erg dure periode qua vlucht en accomodatie? Je schreef dat je al een goede vlucht op het oog had. Als deze een beetje betaalbaar is, dan ga ik graag met je mee naar Maleisië.

En dan ga ik nu alvast verder dromen over al het goede wat Maleisië ons zal gaan bieden :biggrin:. Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes Geertje

maleisië

Hallo Geertje,
Ik heb al iemand gevonden als riesgenote,
Ik wens jou een goede zoektocht toe.
wat de ticket betreft; als je vroeg een reisboekt, dan kun je dat :good: ook in december voor een prima schappelijke prijs.
groetjes Marian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan