reizen en werken in Australië

goedele

New Member
Ik ben van plan om 6 maand/ 1 jaar in australië te gaan rondreizen. Je kan 1 malig een werk visum van een jaar krijgen om in een fruitkwekerij of boerderij te helpen en zo een centje te verdienen om de reis te betalen. Heeft iemand hier al ervaring mee of is iemand dit ook van plan? alvast bedankt voor de info
greetz goedele

mariamanders

New Member
Goedele,

Ben benieuwd of je je plannen al hebt doorgezet.

Ik wil ook graag vanaf september/oktober gaan werken en rondreizen in Nieuw-Zeeland/Australie. Misschien kunnen het een en ander samen ondernemen.

Wanneer je nog interesse hebt hoor ik het graag.

Groetjes
Maria (24 jaar)

goedele

New Member
maria,

fijn om reactie te krijgen.
ik ben nog niet naar australië geweest maar de plannen zijn er.
heb al veel informatie op internet op gezocht.
maar nog niks concreet.
ik vond niet meteen een reis partner om binnen dit en een jaar te vertrekken.
ik ken wel mensen die mee willen maar die studeren nog. ze zouden na hun studie graag mee gaan dus waarschijnlijk ga ik op hun wachten.
want helemaal alleen zie ik da nu ook ni echt zitte is leuker met wat vrienden.
maar ik zoek zeker te gaan.

greetz goedele
ps: je mag me ook mailen naar goedelemarcel@hotmail.com

pebbels

New Member
gewoon doen
ben zelf juist terug en heb daar een jaartje op mijn eentje rondgetrokken en gewerkt natuurlijk
er zijn er zoveel die hetzelfde doen dus je hoeft helemaal niet bang te zijn om alleen ergens te staan
telefoonnummers verzamel je aan de lopende band en het gekke is dat je de meeste mensen toch minimum 2 keer ziet (willen of niet)
werk vinden is helemaal niet moeilijk
en het platteland is als je geluk hebt een hele leuke ervaring
al is het soms zoeken waar je juist moet zijn harvest hotline is niets waard om eerlijk te zijn
het zijn oren en eigen telefoons die het doen
hoop echt dat jullie reisje door gaat en wens jullie het allerbeste
geniet van elk moment en als je iets wil doen gewoon doen
is het beste dat ik ooit heb gedaan
oja nog een leuke meevaller als je min 3 maand op het platteland werkt kan je nog een extra jaartje blijven
damuzekes

Bovenaan