Reizen in september...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley

Member
hey iedereen,

ben zelf 25 jaar uit regio leuven (kessel-lo) die zijn groot verlof gepland heeft de eerste drie weken van september (effectief vrij vanaf 04/09).

Aangezien ik vrijgezel ben en de meeste van mijn vrienden altijd met hun partner op reis gaan ben ik beetje alleen... en alleen op reis gaan is niet zo mijn ding. Dus zijn er nog mensen in dergelijke situatie?

Een groepsreis is wel leuk... maar is toch zo kostelijk terwijl je het meestal goedkoper zelf kan regelen. Een reis met de rugzak is niet zo mijn ding, maar samen een appartement huren en eigen potje koken kan zeker.

Het moet vooral ontspannend zijn, even weg van de "rat race" die het dagelijkse leven soms is. Een dagje strand mag, maar liefst niet twee weken bakken en braden in de zon. Genieten van natuur, cultuur, wandelen, ontspannen, luieren...

De bestemming mag zowel binnen als buiten Europa zijn (al moet ik wel nog een internationale pas aanvragen).

Hoop iets te horen van jullie!

Wesley

Hey Wesley!

Zit zowat in dezelfde schuit, ook nog vrijgezel en vrienden settlen al :-) Voor mij is een reis in Europa of daarbuiten altijd OK, enige voorwaarde is dat we plezier maken!

Als je wil, spreken we es af in Leuven of daarrond. Dan knn we nog altijd zien wat het wordt!

Gegevens: man - 26j, woon nu in Antwerpen.

Hey Wesley,

Ben Cindy 29 jaar en kom ook uit regio Leuven(Kessel-Lo)
Zit in dezelfde situatie als jij de meeste van mijn vrienden en vriendinnen gaan op reis met hun gezin en alleen reizen vind ik maar niks:frown:
Heb verlof van 5 sept-19sept kan deze periode nog altijd aanpassen of verlengen indien nodig
Alle dagen aan het strand liggen is niks voor mij wil zeker iets gezien hebben
ben ook geen fuifbeest liever s'avonds gezellig tafelen en iets drinken
vakantie in een klein hotel half pension is helemaal mijn ding
bestemming blijft gelijk

als je wil kunnen we is afspreken in Leuven
je ziet maar en dan hoor ik het wel

groetjes Cindy

Hey Cindy,

lijkt me leuk om eens af te spreken..

Kan zelf mijn verlof ook wel nog wat verschuiven, maar staat zo nu vast voor de laatste week van augustus en de eerste drie weken van september.

Die laatste week augustus staat gepland voor een huwelijk , een baby die moet geboren worden en misschien nog een house warming party... na al dat vieren van vrienden die zich "settelen" ga ik wel verlof kunnen gebruiken.

Een gezellig hotelletje, lekker eten en goed glaasje wijn, mooie zon, rustige omgeving... daar ga ik met veel plezier naar toe.

Laat maar iets van je horen wanneer je eens wil afspreken ik maak graag tijd daarvoor!

Hey Wesley,

Ben Cindy 29 jaar en kom ook uit regio Leuven(Kessel-Lo)
Zit in dezelfde situatie als jij de meeste van mijn vrienden en vriendinnen gaan op reis met hun gezin en alleen reizen vind ik maar niks:frown:
Heb verlof van 5 sept-19sept kan deze periode nog altijd aanpassen of verlengen indien nodig
Alle dagen aan het strand liggen is niks voor mij wil zeker iets gezien hebben
ben ook geen fuifbeest liever s'avonds gezellig tafelen en iets drinken
vakantie in een klein hotel half pension is helemaal mijn ding
bestemming blijft gelijk

als je wil kunnen we is afspreken in Leuven
je ziet maar en dan hoor ik het wel

groetjes Cindy

Ik ben 28 en van W-Vl en ik zoek ook nog reispartners voor de eerste 2w van september!

Waar we heen gaan, maakt niet zoveel uit, zolang er maar een beetje zon en een beetje cultuur is :-) en 's avonds nog eens een stapje kunnen zetten!

Grtjs
Ellen

hey wesley, ik heb exact hetzzelfde voor. Vrienden gaan met de madam op reis. Voor alleen op reis te gaan heb ik nog niet voldoende knowhow. Dus ben ik ook aan het zoeken naar groepsreizen a la joker, kriskras, andersreizen,...

Ik hou er echter wel van met de rugzak te trekken, maar weet niet wat mijn niveau is :smile:

Ik heb nog 30dagen verlof staan die opmoeten voor oktober :D. Gezien ik werk was ik ook van plan september te nemen.

Destination unknown...

Nelle en Alien , ik heb jullie een privé berichtje gestuurd

Ik ben 28 en van W-Vl en ik zoek ook nog reispartners voor de eerste 2w van september!

Waar we heen gaan, maakt niet zoveel uit, zolang er maar een beetje zon en een beetje cultuur is :-) en 's avonds nog eens een stapje kunnen zetten!

Grtjs
Ellen

Laatst bewerkt:
Even een update

Hallo iedereen,

ondertussen zijn we al met twee (mezelf en Stepz op dit forum) die het wel zien zitten om samen op reis te gaan.

Maar we zoeken nog wat mensen die zin hebben in een zomerse vakantie begin september.

Laat maar iets van jullie horen !

groetjes,

Wesley

Hey!

Hier ook weer hetzelfde verhaal! Blij dat ik niet de enige ben!
Nog hopen congé staan en kan die vanaf september normaal opnemen. Ik heb nog niet zoveel van de wereld gezien, dus een verre avontuurlijke reis wil ik wel eens doen..
Maar er gewoon eens uit zijn is ook al goed!
Laat maar iets weten.

Stijn 26/m/vl brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan