reizen reizen reizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

World Explorer

New Member
Hey, hoi, hallo

Ik ben een 26 jarige sportieve man die graag de wereld wilt ontdekken. Ik ben in een periode waar ik heb ingezien dat het leven veel meer is dan een cirkel van opstaan/eten/werken/... die bij velen een vertrouwelijk gevoel geven. Ik wil graag mijn horizon vergroten en buiten deze comfortzone treden door er eens op uit te trekken. Ik zit te denken om een paar duizend kilometers met de fiets te doen naar een bestemming dat in overleg gebeurt. Dit wel in geleidelijke stappen (voorbeeld een dag erop uit fietsen "ben zelf geen coureur" of zonder fiets om te zien of er wel een klik is). Ik ben iemand die niet echt luxe nodig heeft dus eens slapen in een tent/couchsurfing/hostel/b en b zijn opties die voor mij kunnen.
Voor de rest kan ik zeggen dat ik graag nieuwe mensen leer kennen alhoewel ik wat bescheiden ben. In de nabije toekomst zou ik graag eens naar Engeland willen fietsen.

Ik sta ook open voor andere manieren van reizen (roadtrips, ...) en hoor het graag van jullie

Dag World Explorer

Zelf ben ik ook geen 'coureur', maar een fietstocht zie ik wel zitten. Ook andere manieren van reizen spreken me aan. Al lijkt het me ook leuk om ergens naartoe te vliegen en die plek per fiets te ontdekken. Qua leeftijd schelen we haast niets: ik ben 27 jaar.

Groetjes
Nuria

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan