relaxed, zon-zee-strand-vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

cubber

Member
Hoi!

Zoals zovelen hier ben ik opzoek naar een reisgenoot! Al men vrienden en kennissen zijn ofwel getrouwd, of hebben kinderen of hebben gewoon geen zin om op reis te gaan, maar ik moet er gewoon even een weekje (of iets langer) tussen uit! Ben 29 jaar (m) en op zoek naar geschikte slachtoffer(s) die het leuk lijkt om met mij op vakantie te gaan!

Bestemming: ergens waar er veel zon is!

Periode: maakt me niet zo veel uit, liefst juli of augustus

Wat gaan we doen: Het allerbelangrijkste gewoon lekker genieten van Zon Zee Strand, een plonske in het water, eens een uitstapke, terraske in een stad, 's avonds eens uitgaan, ...

Denk jij een geschikte slachtoffer te zijn dan mag je reageren!

Hey Cubber,

Dit lijkt me wel fijn, ben zelf ook 29.
Heb laatste week aug verlof en 2 eerste weken sept. Maar dat kan ik eventueel nog naar aug verplaatsen.

Van waar ben je?

groetjes,
Karewiet

Ik ben van Dilsen-Stokkem, het mooie verre limburg:smile: We wonen wel ver uit elkaar, niet?

Niet echt een voorkeur van bestemming. Wat had je in gedachten?

Is er nog plaats???

hoi hoi hoi!

Kan ik ook nog mee ;-) let me know!
Ik ben ook wel te vinden voor een sunny en lazy (hopelijk mag ik het zo noemen) vakantie.

Laat jullie horen!!!

grtz

Hallo people

Laatste twee weken van augustus heb ik vrijaf, ben wel geïnteresseerd om mee te komen. Plaats maakt niet zoveel uit.

Ben zelf 27

Greetz

hallo,

zie een lui-lekker vakantie ook wel zitten. heb wel pas eind augustus, begin september verlof.

is er nog plaats?:confused:

oh ja, ben een 27 jarige vrouw uit limburg

wat dachten jullie van laatste week aug?
Waar naar toe? Griekenland? Italie? Spanje?

Cubber, wat is je voorstel?

hallo allemaal,

lijkt mij wel iets. kan wel pas ten vroegste de 25e vertrekken (ben nog op weekend)

hoop dat dat geen probleem is?

kunnen misschien best een datum vastleggen en dan op zoek naar last-minutes?

groetjes

vakantie

Hey,

Wij hebben met enkele vrienden een huis gehuurd in Pland De La Tour (Golf van ST Tropez) van 9/08 tot 16/08 en we hebben nog enkele plaatsen vrij (enkel mensen kunnen last minute niet mee). Pintje pakken, beetje zonnen, uitstapje... Weekje genieten dus. Huis heeft prive zwembad. Prijs € 650pp.

Indien interesse, geef maar een seintje.

Groetjes,
Ilse

Hey,

Wij hebben met enkele vrienden een huis gehuurd in Pland De La Tour (Golf van ST Tropez) van 9/08 tot 16/08 en we hebben nog enkele plaatsen vrij (enkel mensen kunnen last minute niet mee). Pintje pakken, beetje zonnen, uitstapje... Weekje genieten dus. Huis heeft prive zwembad. Prijs € 650pp.

Indien interesse, geef maar een seintje.

Groetjes,
Ilse

klinkt heel intressant vawaar zijn julli groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan