relaxen zuid spanje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Otto

Member
heb je interesse in genieten van de zon, bezoeken zo nu en dan van een museum of kerk of iets anders cultureels
of gewoon in de streek plaatsjes bezoeken en genieten van de witte dorpjes en de natuur van het achterland en
heb je een rijbewijs (kunnen we afwisselen) . Kijk dan maar op de foto waar je zou kunnen verblijven als het hier
guur en koud is. Wel voor langere periode. Vraag het maar wat je wilt weten. Het appartement is al gehuurd en betaald
dus daar heb je geen omkijken naar. De maanden jan/feb volgend jaar .

penthouse.webp

hi otto volgens mij hebben we dezelfde leeftijd en dezelfde ambities wil je meer weten van mij dan kunnen we mailen als je wil. vdvelden96apestaartjegmail.com gr. robert

Mag ook voor 4 of 5 weken als de hele periode te lang is , Dan kun je met vliegtuig terug van Malaga .
Gaan met eigen auto heen. In het appartement zijn 2 slaapkamers en 2 badkamers dus alle ruimte voor
jezelf als je daar echt behoefte aan hebt.

Wil je echt een poosje weg uit de winterdip dan kun je ook besluiten om een paar weken te komen.
Kosten voor huisvesting heb je niet wellicht bijdrage in boodschappen doen of lekker uit eten de kosten
delen. Leeftijd is niet belangrijk wel plezier willen maken en willen genieten bijvoorbeeld op het terras in de zon met een glaasje
of iets willen bekijken auto is er ook. Zeg maar waar je interesse naar uit gaat en we kunnen alles bespreken.
Geld trouwens voor iedereen die dit leest hoor.

Sandra ja natuurlijk ga ik met de auto en mag je meerijden. Planning is 3 dagen met onderweg overnachtingen in hotels
We stoppen elke dag rond een uur of 4 a 5 en dan even relaxen, lekker diner dan glaasje lekkers en slapen. Ochtend ontbijt en gaan we weer rijden
Zo begint de vakantie al vanaf dag 1 en je mag blijven zolang je wilt en uiteraard ook de hele periode. Ben wel bezig met invullen van
medereizigers die een deel willen maar liefst de hele vakantie natuurlijk, er is echt heel veel te zien en te doen. En nee leeftijd speelt geen rol.
maar we moeten elkaar wel liggen natuurlijk maar dat ontdekken we voor die tijd wel hoor.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: beth
heb je interesse in genieten van de zon, bezoeken zo nu en dan van een museum of kerk of iets anders cultureels
of gewoon in de streek plaatsjes bezoeken en genieten van de witte dorpjes en de natuur van het achterland en
heb je een rijbewijs (kunnen we afwisselen) . Kijk dan maar op de foto waar je zou kunnen verblijven als het hier
guur en koud is. Wel voor langere periode. Vraag het maar wat je wilt weten. Het appartement is al gehuurd en betaald
dus daar heb je geen omkijken naar. De maanden jan/feb volgend jaar .

Bekijk bijlage 2792
Hoi jah zou graag mee gaan..gr Beth

Beste lezeressen en lezers. Ik heb iemand gevonden die met mij meegaat op deze reis. Bij deze mijn dank voor alle reacties.
Ik kan mijn bericht niet verwijderen, in ieder geval weet ik niet hoe dat zou moeten, vandaar dat ik iedereen op deze manier
wilde inlichten. Iedereen succes met zoeken en vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan