Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Relaxvakantie 2de helft september of oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy1980

New Member
Hey
Ik zou graag nog naar t zonnetje trekken 2de helft september of eventueel oktober. Turkije, Egypte, ... als het maar warm is en je er tot rust kan komen :-D Wat animatie, eens een uitstapje mag zeker en vast. En aangezien met 2 of meer leuker is dan alleen ben ik op zoek naar vrouwelijk reisgezelschap ;-)
Ik ben 34j en woon in Wechelderzande (kempen)

Hallo Jessy. Ik rij met mijn grote camper naar Croatie, maar zou liefst vertrekken ergens rond 3/4 sept. Als je erover wil communiceren om eventueel .... laat dan iets weten . Ik zou wel eind sept moeten terug zijn. Reiskosten zijn voor mij ! Doel : een beetje vanalles - strandluieren, terrasje, lekker eten en drinken, wandelen, stadje bezoeken, siteseeïng, noem maar op. Dus ... Ciau.

Hoi Jessy,
Ik zou ook graag dit jaar nog even naar de zon vertrekken.
Ik ben een vrouw van 28 jaar uit Limburg. Laat maar iets weten als dit nog van toepassing is.

Sorry Ini, hebben al geboekt, vertrekken dinsdag. Hopelijk vind jij via deze weg ook nog n reismaatje! Heb al geprobeerd van mn oproep hier te verwijderen maar tot nu toe zonder succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...