Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Retreat Slovenië

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin93

New Member
Ik ga op mezelf naar Slovenië, van 6 tot en met 11 Oktober. De intentie is om mezelf een retreat te geven, te verstillen en vertragen tussen de bergen en natuur. Het staat niet in het teken van gezelligheid maar in tot rust komen. Qigong, meditatie en wandelen. Een beetje filosoferen, journalen en meer ook eigenlijk niet.

Het is heen vliegen, aankomen en in een huurauto naar de airbnb om vervolgens de bergen en natuur op te zoeken. Geen fancy restaurantjes, winkeltjes bekijken of zonnen.

Het lijkt me wel tof om iemand mee te nemen op deze reis. Ervaring met meditatie of qigong is niet nodig, wel er voor open staan, een goede conditie en een avontuurlijke speelse houding.

Zelf ben ik meer introvert, kalm, avontuurlijk, spontaan, speels en daag ik mezelf graag uit. Ik ben leergierig en hou er van om tussen de bergen te zijn. Ik hou niet van de zon, niet van steden en druktes. Ik ben een beetje Noors aangelegd zeg ik altijd.

Lijkt het je wat om mee te gaan op deze reis, jezelf open te stellen voor een avontuurlijk experiment? Laat het me dan weten, wie weet gaan we samen naar Slovenië. Als je niet kan op deze datum maar je hebt wellicht interesse om mee te gaan in de toekomst, mag je het ook laten weten.

Mijn leeftijd is 31, de voorkeur gaat uit naar iemand tussen de 23 en 32. Iets ouder of jonger is ook oké, leeftijd is maar een getal. Ik woon in Noord-Holland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...