Richting polen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jedn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jedn

New Member
Ellow

Ik zit momenteel met reisje naar Polen met de rugzak in mijn hoofd voor in Juli enkele weken

Tot nu toe al onsuccesvol gezocht onder kennissen. Zou wss direct al lift kunnen krijgen tot in Tsjechie, voor terugkeer heb ik nog geen flauw idee.

Zou in Polen willen rondtrekken, met enkele dingen op programma, maar voornamelijk ruimte vrijlaten voor improvisatie ter plekke, en kijken waar het naartoe gaat.

Redenen dat Polen naar Polen zou gaan: eerst en vooral is het nog goedkoop, toerisme nog niet echt zo doorgebroken, nog schone natuur en stadjes en dergelijk, en blijkbaar zou het weer daar in zomer nog redelijk deftig zijn.

Qua gezelligheid en praktische redenen is het best doenbaar met 2 a 3 personen dus als er mensen zijn die interesse hebben. Geslacht maakt mij niet uit ...

Concept valt nog wat te bespreken en te veranderen desnoods...

Ikzelf ben 21 jaar, mannelijk, studeer nog. Heb al redelijk wat afgereisd, al jaartje op mijn eentje gewoond in spanje enzo, ... dus kan
mijn plan wel trekken in het buitenland

heeej,

klinkt erg leuk !! Polen moet erg mooi zijn etc !
Zelf ben ik opzoek naar mensen die met mij willen interrailen (lekker met de trein door heel europa, en dan vooral Oost-Europa!)

Lijkt je dit ook wat? Kijk ook even op mijn eigen topic!!

Groetjes,
Steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan