Road trip Europa (september)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben Pieter (22j), ik zou graag een klein road trip(ske) ondernemen, 2 weken ofzo voor te beginnen :).
Heb nog totaal geen route uitgestippeld, mss is da ook niet nodig.
Ik zoek enthousiaste mensen die het zien zitten om mee te reizen en te plannen.
Ik heb alvast 1 ruime wagen (volvo v50) waar we met 4 personen comfortabel in kunnen cruisen. We kunnen ook met meerdere wagens reizen als er veel interesse is.

Ik moet toegeven, ik heb dit nog nooit gedaan. 'T is gewoon es om zo te proberen en als het wat meevalt zou ik graag in de zomer van 2010 een grotere trip maken.
Dat zien we dan wel.

Laat gerust iets weten
Groetjes Pieter

Hoi Pieter! Ik ben jasper (ook 22j) en zie een road trip(ke) zeker zitten! Ik heb ook nog nooit iets gelijkaardigs ondernomen maar heb al een lange tijd super veel zin om dit te doen. Enig idee welke landen je wil door cruisen? Laat gerust hier iets weten of stuur me een mailtje op: [email protected].

Cheers!
Jasper

Hoi Jasper!
Ik voeg je alvast al toe aan msn. Tof dat je interesse toont! we zijn dus nu met 2 we zouden toch minsten nog 1 of 2 personen nodig hebben om de kosten wat te kunnen beperken! Het maakt mij eigenlijk niet veel uit waar we heen gaan als we maar weg zijn :). Alhoewel ik graag naar Noorwegen es zou wille gaan! :p Maar het zuiden is ook ok. Dat valt allemaal te bespreken é
Ik reken op max 2 weken omdat ik maar 2 weken verlof meer kan nemen daarmee. Wanneer had je graag in september vertrokken?

Groetjes Pieter

Hoi,

Noorwegen is zeker een mooi land om met de auto door te reizen. Als je wat actiever bent kun je ook een aantal zeer mooie hikes maken. Ga je bijvoorbeeld naar de Nordkapp dan kun je de auto op een paar kilometer voor het einde van het "commerciele" nordkapp parkeren en een hike maken naar het echte meest Noordelijk deel. Het is een geweldige ervaring en als je een tent meeneemt kun je daar zelf wild kamperen. Verder is er een mooie hike naar het drielandenpunt waar je ook weer kunt wild kamperen.

Ikzelf ok in 2008 een tocht gemaakt door het noorden van Noorwegen en ben gestart vanaf de hoogte van Tampere in Finland. Totaal duurde onze tocht 17 dagen. Tijdens deze vakantie heb ik ook geschreven op mijn weblog http://www.avontuurlijke-reizen-vakantie.nl/blog/

Groeten,
Michel
www.eattampere.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan