Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Road trip in de VS van de westkust naar het oosten in Muscle Car (mei 09)

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlexVan

New Member
Ik 26 en vertrek normaal in mei voor een drietal weken naar de VS voor een fantastische roadtrip!

Mijn vrienden kunnen nu niet op vakantie en ik zou er alleen op uittrekken maar indien ik een toffe reisgeno(o)t(e) vind zou ik dat nog meer zien zitten.

Ik huur een een echte ‘American muscle car’ (Mustang cabrio indien beschikbaar) om van de westkust naar de oostkust te rijden. Starten in San Francisco , dan richting LA en Las Vegas om vervolgens via de oude ‘Route 66’ naar Chicago te cruisen, dan Washington DC en eindigen in NYC.

Als je deze roadtrip wel zitten kunnen we proberen elkaar wat beter te leren kennen (eerst via email en dan zeker nog enkele telefoontjes en liefst een ontmoeting vooraf als dit mogelijk is).
We spreken dan vooraf af hoe we de kosten delen al ben ik bereid om hoe dan ook het grootste deel ervan op mij te nemen aangezien ik bijvoorbeeld zelf de duurdere wagen wil huren. Ik verblijf in hotels/motels en afhankelijk of we het ziet zitten kan ook de kamer gedeeld worden. Rijbewijs is niet nodig.
Stuur me een privébericht als je interesse hebt!

Alex.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...