Road trip in West USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilayah

New Member
Hoi iedereen, ik ben 24 jaar en wil in september voor ongeveer 3 weken een road trip doen in West-USA, ik ben hiervoor op zoek naar een toffe reispartner of partners!
Ik heb al een plan voor een route (natuurlijk staat alles open voor bespreking met de reispartners!), maar ik dacht om vanuit San Francisco via Yellowstone, Bryce, Moab, Arches, Salt Lake City, Grand Canyon, Las Vegas, ... tot in LA te rijden in een tijdspanne van ongeveer 20 dagen.

Spreekt dit je ook aan?!? Neem dan contact op en wie weet trekken we er samen op uit! Ik ben een vrouw en wil met zowel mannen als vrouwen rondtrekken, liefst leeftijd tussen 20 en 30 jaar!

Hopelijk tot hoors!

hey Nilayah

De lokaties die je vermeld staan ook op mijn lijstje, had voornemens genomen om in oktober Brazillie te doen maar heb nog steeds geen reisgenoot(e) gevonden... ik heb heel de maand oktober al conge geregeld hiervoor. Ik kan Brazillie wel verschuiven naar een jaar later ofzo... Ik weet niet of maand oktober zou passen voor jou?

Ik ben 29 m van o-vl.

Hoi virus,

Bedankt voor je berichtje. Maar ik heb ondertussen al een reispartner gevonden via het forum en wij reizen in september, ook mijn verlof ligt daarvoor al vast!
Nog veel succes met je zoektocht!

Groetjes, Nilayah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan