H Hakan Member 29 apr 2010 #1 Hey, ik wil graag er tussen uit. Ik ben opzoek naar een reisgenote voor een Road trip naar Oostenrijk en Zwitserland met de auto van 22/05 tot 28/05 . veel nog te bespreken. de route plan in de bijlage. graag wil ik voor natuur , cultuur, zon, terrasjes , lekker genieten in de natuur. low budget . Bijlagen austria2.webp 220.3 KB · Weergaven: 9 oostenrijk1.webp 51.5 KB · Weergaven: 10 oostenrijk4.webp 28.7 KB · Weergaven: 9 oostenrijk3.webp 39.9 KB · Weergaven: 7 oostenrijk 2.webp 55.2 KB · Weergaven: 5
Hey, ik wil graag er tussen uit. Ik ben opzoek naar een reisgenote voor een Road trip naar Oostenrijk en Zwitserland met de auto van 22/05 tot 28/05 . veel nog te bespreken. de route plan in de bijlage. graag wil ik voor natuur , cultuur, zon, terrasjes , lekker genieten in de natuur. low budget .
M Malu New Member 30 apr 2010 #2 info Hey goedemiddag leuk voorstel! is het mogelijk iets meer te weten ivm de mogelijkheden bijvoorbeeld, aangezien om een niet echt luxeuze vakantie gaat, waar zou je dan overnachten en zo Dank je voor je antwoord Maria Luisa
info Hey goedemiddag leuk voorstel! is het mogelijk iets meer te weten ivm de mogelijkheden bijvoorbeeld, aangezien om een niet echt luxeuze vakantie gaat, waar zou je dan overnachten en zo Dank je voor je antwoord Maria Luisa
H Hakan Member 30 apr 2010 #3 hey dank u voor interesse ja dus overnachten in een tent of als het niet gaat in de auto of eventueel een motel. graag een bespreking op msn ?
hey dank u voor interesse ja dus overnachten in een tent of als het niet gaat in de auto of eventueel een motel. graag een bespreking op msn ?