Ik ben op zoek naar 3 personen (m/v) rond de leeftijd van 22 tot 32 jaar die geïnteresseerd zijn in een rondreis doorheen Griekenland. De bedoeling is een trip van Thessaloniki tot Athene, met avontuurlijke tussenstops bij Mt. Olympus (klimwandeling) en Meteora (wandelroute). Thessaloniki en Athene zijn dan weer ideaal voor wat culturele verijking en lekker uitwaaien en genieten. Ik schat voor deze reis ongeveer 10 dagen uit te trekken. Met een huurwagen moet dit zeker te doen zijn. Datum van vertrek zal rond eind augustus begin september zijn.
Mt. Olympus en Meteora zijn persoonlijke Must see's/do's, dus hier wil ik niet graag van afwijken. Maar het overige deel van de reis moet nog volledig ingevuld worden. Ik hoop dus dat ook jullie nog enkele toplocaties kennen.
Zelf ben ik een 27-jarige limburger die vorig jaar de passie van het reizen heeft ontdekt. Naast een 3-weekse reis doorheen indonesië zou ik dit jaar ook nog enkele kleinere reisjes willen maken zoals bv. Griekenland.
Iedereen die interesse heeft en ook graag deze reis zou willen ondernemen, mag me altijd contacteren op geuensdimitri@hotmail.com. Voorlopig zijn we reeds met 2, ik en Bart (32 j - Damme). Van zodra we met 3 zijn kunnen we datum prikken en beginnen met het plannen.
Ook zijn alle aanraders in de buurt van deze route welkom. Wat zijn de plaatsen die we absoluut niet mogen missen?
Hoi, ik ben enkel in de zomervakantie beschikbaar zoals je in een andere post kunt lezen, dus als vertrek en terugkeer voor 30 augustus kan, wil ik meedenken en eventueel wel meegaan, tenzij je liever 2x man en 2x vrouw zoekt
Hey Iris,
De maand juli valt mij persoonlijk niet zo goed, ik heb die maand ieder weekend wel iets op de agenda staan.
@Donald,
In augustus kan ik vanaf 17 aug, dan ben je zeker terug voor het nieuwe schooljaar van start gaat.
Ook de man/vrouw ratio is zeker geen struikelblok
Als ik je topic lees, denk ik ook wel dat je manier van reizen in lijn ligt met wat ik en Bart voor ogen hebben. Een reisje met voldoende variatie: paar dagen avontuur, paar dagen lekker genieten/feesten, beetje cultuur opsnuiven.
De route gaat er ongeveer als volgt uitzien:
Heel tof trouwens dat er weer interesse is naar deze roadtrip
Een roadtrip heb ik nog nooit gedaan, maar het reisje spookt toch al de hele week door men hoofd, dus met enkele toffe reisgenoten kan dat wel eens een belevenis worden!
Heb je al andere excursiepunten vastgelegd buiten de twee in de entree-post van dit forum? Wachten we nog op een vierde persoon alvorens eens kennis te maken en al enkele items misschien uit te werken of een eerste brainstorming