Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een roadtrip te doen deze zomer. Ik heb zelf geen auto of rijbewijs dus liefst iemand met een auto. Ik zou graag richting zuid frankrijk of spanje trekken met onderweg natuurlijk een paar tussenstops (overnachting op een camping , of b&b of iets dergelijks). Ik wil daar in de eerste plaats genieten van de zon en de natuur, de plaatselijk cultuur/mensen leren kennen, af en toe een feestje meepikken, en zo voort. Gewoon genieten dus
Tevens had ik graag in september naar het festival dimensions geweest in kroatie. Het is een festival met voornamelijk elektronische muziekgenres , aan het strand in pula.
Wie interesse of vragen heeft , aarzel niet om mij te mailen! Ik ben 22v, en woon in gent.
Was ook al aan't uitkijken naar een roadtrip deze zomer. Ik twijfel nog tussen Zuid Oost-Europa en Frankrijk/Italië...
Zolang er maar niet teveel op voorhand gepland staat en er veel avontuur in zit is alles goed!
Eerder dacht ik aan een busje/auto te huren en met een 4-tal personen erop uit te trekken.
Heb zelf een rijbewijs en auto, ben 23 jr uit Antwerpen.