Roadtrip Juli frankrijk/spanje

Status
Niet open voor verdere reacties.

webraider

New Member
Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere mensen) M/V die zin hebben in een roadtrip door frankrijk en Spanje voor de duur van 1a2 weken.

Een beetje over mezelf: Ik ben Tom, 21 jaar en afkomstig van Limburg België. Na een roadtrip vorig jaar langs de volledig franse kustlijn had ik meteen de smaak te pakken. Het hoofddoel van de roadtrip is plezier maken en nieuwe plaatsen ontdekken. Geen zorgen en volledig relaxed touren door Frankrijk en Spanje. Met het motto pluk de dag reizen we van locatie naar locatie. Is het super plezant op één locatie kunnen we er gerust enkele dagen blijven.

Heb je interesse, laat gerust iets weten.

Als je zin hebt, kan je me altijd iets laten weten, en knn we eens afspreken om te zien of het lukt!

Ben m 25j van Limburg, maar juist verhuisd voor werk naar Antwerpen. Geen probleem om id avond of weekend in Limburg af te spreken!

Roadtrip

Hai Tom,
klinkt interessant!
Ik ben op zoek naar een reismaatje voor 12 juli tot 1 augustus. Komt die tijd overeen met jouw plannen, of een deel ervan?
Waarheen gingen je plannen (of kijk je per dag waar je zin in hebt? Ook top!).
Snel wat over mijzelf: 21 jarige studente (univ.) uit Nederland. Vrolijk en relaxed gezelschap.
Laat maar wat weten!
Groetjes, Tess

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan