Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Roadtrip langs Oostkust van USA (New York tot Miami) - juli 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimitriC

New Member
Hallo

In juli dit jaar plan ik een roadtrip met een gehuurde auto langs de Oostkust van de VS: van New York tot Miami. Het is de bedoeling zowel de steden als de natuurparken te bezoeken. Eventueel ook een omweg via de Niagara watervallen en Canada.
De reisduur is bespreekbaar, maar 2 weken zijn wel minimaal nodig.

Via dezelfde formule heb ik in 2013 de natuurparken en steden van Californië en Nevada gedaan, dit was een onvergetelijke ervaring.

Aangezien ik werk als ingenieur bouwkunde kan ik enkel tijdens het bouwverlof (8/07 tot 31/07).

Als je dit ook ziet zitten mag je mij altijd iets laten weten.

Groetjes

Dimitri

Het zal me helaas niet lukken om voldoende verlof te hebben in juli. Jammer dat je bericht niet vroeger werd gepost.

Hoi Dimitri,

Ik had je een een reactie verzonden, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.
Been je niet geïnteresseerd?

Groet,
Erwin

Ter info: Ik heb nu zondag met Dimitri afgesproken om de USA roadtrip verder te bespreken.
Periode is tijdens het bouwverlof ( concreet vertrek en aankomst is nog niet nader bepaald )

PS: qua budget voorzie minimaal 3000 euro ( niet goedkoop, maar je krijgt er dan ook wel iets memorabel voor terug )

In de huurauto is nog plaats voor een 3de en eventueel 4 de persoon.
Mochten er nog mensen interesse hebben, laat dan aub spoedig iets weten.

Ben zelf man / 33 jaar.

Hopelijk tot snel !

Deze reis gaat zeker door !

De vluchten ( België - NY / Miami - België ) worden dit weekend geboekt.
Bedoeling is om eerst een 5 tal dagen in NY te vertoeven om vervolgens met een huurauto naar Niagara watervallen door te rijden.
Vandaaruit eventueel nog een kort stukje richting Canada of direct langs de Oostkust onze weg naar Miami verderzetten.
Enkel het hotel in NY wordt op voorhand geboekt, andere keuzes (traject / hotels) maken we onderweg.

Als er nog iemand mee zou willen, zeker welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...