Roadtrip oost-europa

Discussie in 'Oost-Europa' gestart door leenhh, 19 jul 2017.

Tags:
  1. leenhh

leenhh New Member

hallo

Wij zouden graag een roadtrip doen volgende zomer. Ik ben op zoek naar tips. ( we gaan geen steden bezoeken, maar enkel natuur en dorpjes).
    Wie heeft er tips voor Tsjechie, Slowakije, Oekraine, Roemenie, Servie, Bosnie Herzegovina, Montenegro, Slovenie?
    De tips mogen gaan over natuur, dorpjes, slaapplaatsen (campings, goedkope hotels),...

Alvast bedankt!

2. NielsH

NielsH New Member

Foto's en info over mijn reizen in Roemenië en Montenegro kan je hier vinden:
    Roemenië 2012 - Roemenië - Boekarest - Informatie, foto's, route - Reisblog Niels Reizen
    Montenegro 2013 - Montenegro, Kroatië - Durmitor National Park, Prokletije National Park, Kotor, Skadar Lake, Tara Canyon, Dubrovnik - Informatie, foto's, video's, route, links - Reisblog Niels Reizen

Als kleine stadjes ook een optie zijn dan zijn vooral Brașov en Sighișoara aanraders in Roemenië. Qua bergen heb je met Bucegi Mountains (erg toegankelijk) en Făgăraş Mountains (wat ongerepter) ondermeer mooie berggebieden. De Donau delta is de ideale combinatie tussen prachtige natuur en kleine dorpjes.

In Montenegro is het Durmitor Nationaal Park een aanrader (heel Montenegro eigenlijk). Ik was vooral fan van het minder bezochte bergachtige binnenland. in Slovenië is het meer van Bled een must, ook de dorpjes aan de kust zijn erg leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie