Roadtrip San Francisco en omstreken

mmm

Member
Hoi allemaal!

Nadat ik 2 jaar geleden een roadtrip rond Los Angeles gemaakt heb, wil ik eind juni richting San Francisco.
Omdat alleen reizen leuk kan, maar samen reizen nog leuker, ben ik op zoek naar iemand die samen met mij de roadtrip wil plannen en mee wil gaan.

Ik ben 36 jaar oud en wil ongeveer 2 weken reizen. Wie wil er mee?

Groetjes Matthijs

Hallo Matthijs,

Op zich spreekt mij dit wel erg aan, alléén ik zou begin juni kunnen voor 2 weekjes.....
( was voor het laatst 1996 in Amerika :) > long time ago)
Misschien heb je al een reismaatje gevonden....

Groetjes, Marleen

Hoi Marleen,

Jammer. Helaas heb ik niet voor begin juli tijd. Ik heb nog geen maatje gevonden helaas.
Ik plan nu dat ik alleen ga. Vertrek vrijdag 5 juli, terugvliegen 20 juli.

Groetjes,
Matthijs

Goedemorgen Matthijs,

Inderdaad erg jammer, ik kan dan helaas geen vrij meer krijgen.
Heb in juni en september vakantie.

En in december rond kerst zou ik ook nog wel ergens heen willen ( duurt nog even-:)

Ik wens je een hele fijne vakantie!
Groetjes, Marleen

September is nog o.v.b.
Een vriendin wil wel met mij mee, alleen ik wil graag 2 weken en dat vind zij wat te lang. En dan zou ik zelf naar Gran Canaria of Mallorca wel willen.....
Ik ben nu een paar keer daar alleen heen geweest, maar vind toch iewat wel ongezellig.

En rond kerst zou ik wel naar Dubai willen, voor 1 week.

Hallo Matthijs,

Heb je een mooie vakantie gehad met je road trip? Vast wel😁
Ben je uiteindelijk toch nog alleen heen gegaan?

Ik ben wél wat vroeg met mijn voorstel / vraag we hadden het er eventueel over om naar Dubai te gaan in december
Sta jij daar nog voor open?
Er kan nog van alles gebeuren in tussentijd 🙄 natuurlijk.....
Wellicht hoor ik nog van je.

Gr. Marleen

Hoi Marleen,

Ja, super gehad. Beetje warm (heb een foto waar ik in Death Valley naast de beroemde thermometer sta, met 54 graden..), veel gedoe met huurauto (3x een andere gehad gedurende de trip), maar super plezier gehad. Inderdaad alleen gegaan..

Rond kerst naar Dubai zie ik zeker zitten. Of heb jij ander moment in december voor ogen?

Groetjes matthijs

Hoiii,

Leuk van je te horen -:)
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Ondanks pech met de huurauto's...

Het is in Ras al Khaima ( ongeveer een uur van Dubai )ook wel 53°
Inderdaad erg warm🥵

Ik vraag het omdat ik mijn vakantie dan "moet" doorgeven en ik wil zeker nog naar Dubai ,dan zou het met kerst of met oudjaar bv kunnen. Richting die tijd...
Ik werk nl in de zorg en dan gaat het wat om en om.
Tenzij jij eerder heen wilt....

Groetjes, Marleen

Terug
Bovenaan