Booking.com

Roadtrip September 2015 Ijsland / Mongolie / Nieuw Zeeland / Noorwegen / Georgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hgtje

New Member
Hallo,

In september ben ik van plan om +/- 3 weken op vakantie te gaan en ben nog op zoek naar één of meer reisgenoten.
Ik ben 29 jaar en vind roadtrip - cultuur - natuur vakanties leuk. Iets concreter: stedentripjes, camperen/ander leuk onderdak (hoeft niet heel luxe), bergen op lopen, karakteristieke van een land ontdekken, vuurtje stoken, BBQ, auto huren/treinreis, musea bezoeken en zo nu en dan aan het water liggen en niks doen.

Ik heb een aantal uiteenlopende ideeen die me leuk lijken om ooit eens te doen: Rondje Ijsland, Mongolie met transmongolie express vanuit Beijing, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Georgie. Maar lijkt het je leuk om samen te gaan en je hebt een ander idee dan sta ik daar voor open.

Groetjes!

Hey,

Ben zelf nog opzoek naar een reisgenoot, dacht aan een roadtripje door Frankrijk, maar Noorwegen spreekt me wel aan, staat al zo lang op m'n verlanglijstje en toch nog nooit geraakt.
Ijsland in iets mindere maten aangezien ik het eiland al eens rondgegaan ben, maar indien het wat andere accenten legt dan de "klassieke" rondreis sta ik hier zeker ook voor open.
Zijn de verdere bestemmingen niet wat lastig om zo laat nog aan de juiste papieren te geraken?

Ik zou van 13 sept tot 4 okt kunnen, ben 27j m uit het Gentse.

Groetjes en hopelijk tot hoors,
Thomas

hgtje

New Member
Hoi Thomas,

Dat klinkt goed. Ijsland staat dan bij mij nog steeds op nummer één. Een niet klassieke rondreis klinkt voor mij juist wel goed.
Ik kan t/m 27 september. twee weken on the road lijkt me mooi.
En anders ben ik ook wel in voor andere bestemmingen.

Misschien kun je hier of in een PM(kan dat?) iets meer vertellen over jezelf bijv. wat je leuk vind om te doen op vakantie?

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
World Nomads Travel Insurance
Bovenaan