Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Roadtrip/Stedentrip/Couchsurftrip richting Zuid-Europa van 1 t/m 15 augustus 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ritsi

New Member
He you!

Ik ben van plan om van 1 t/m 15 augustus 2014 een roadtrip/stedentrip/couchsurftrip te maken richting Zuid-Europa. Of met de auto of volledig met openbaar vervoer te gaan ben ik nog niet uit. Het lijkt me wel ontzettend leuk om de reis couchsurfend te doen, dus bij mensen vanuit heel Europa één of twee nachtjes logeren, nieuwe mensen leren kennen, samen praten en lachen, ervaringen delen, en weer verder reizen .
Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een zo'n roadtrip ga maken en ook ga couchsurfen (als het lukt). Een aantal plekken die ik onder andere graag zou willen bezoeken zijn Parijs, Barcelona, Lissabon en Mimizan.

Het lijkt me leuk dit avontuur samen met iemand te ervaren! Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen dat het ook vele malen gezelliger is. Ben je tussen de 18 en 39, lijkt je deze trip iets en zou je meer willen weten, kennis willen maken, let me know. Verder staat er behalve de datum en de richting nog niets vast dus feel free to come up with some ideas !

Hopenlijk tot snel! Gr ritsi

Laatst bewerkt:
Jammer dat de datum al vastligt anders was ik mss wel meegegaan. Leuk plan!

Dag Ritsi! Dat klinkt als een heel leuk plan! Ik heb dan ook verlof en zie zoiets wel zitten! Een we-zien-wel-trip.
Als je nog steeds met die plannen rondloopt, mag je me altijd een mailtje sturen: lprovoost@hotmail.com

veel groetjes,

Lore

Hallo Lore,

Bedankt voor je reactie! Ik moet zeggen dat ik inmiddels heb besloten toch alleen te gaan reizen. Had hier toch meer behoefte aan en dat met name omdat ik snel wilde overgaan tot het boeken van vluchten en hostels. Mijn oproep heb ik geprobeerd te verwijderen maar is niet lukt niet.

In ieder geval veel succes bij het vinden van een reisgenoot en het plannen van een mooie reis!

Gr. Ritsi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...