Roadtrip USA (o.a. West Coast)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vince78

New Member
Hello!

Ik zou in juni-juli-augustus graag een roadtrip (huurwagen) door de VS doen van een 3-tal weken. Ik heb voorlopig nog geen route in mijn hoofd. Eventueel van Oost naar West (of omgekeerd) maar dat hoeft dus niet. Een regio die ik wel graag zou willen bezoeken is California (regio Los Angeles - San Diego, Las Vegas). Al de rest valt te bespreken. Ik ben een man, 35 jaar, recent terug vrijgezel geworden, open en sociaal. Ik houd wel van cultuur en natuur maar zeker ook van lekker eten/drinken en ’s avonds eens een stapje zetten! Ik ben iets minder het type dat in hostels gaat slapen, ik houd toch wel van een klein beetje luxe maar dat hoeft uiteraard ook niet elke dag zo te zijn. Ik ben bv. ook al met de rugzak door Thailand getrokken. Ik ben op zoek naar 1 of meerdere personen (man-vrouw) om samen een onvergetelijke leuke roadtrip te doen!
Interesse? Mail mij!

Groeten,
Kevin

Ik ben van plan om dit te doen in 2015...moest je dit jaar niemand vinden mag je mij altijd contacteren voor volgend jaar ;-). T'is nog wel ver weg maar dan heb je iets om naar uit te kijken ;-)

Groetjes
Mieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan