Roadtrip USA September- December

Emel

Member
Haaai mijn naam is Emel. Ik heb een passie voor reizen. Ik ben afgelopen jaar 2 x in Amerika geweest. In mei 2020 ga ik voor 2 weken naar Cuba met een groepsreis. :)
Ik ben avontuurlijk, heb gevoel voor humor, sta altijd open voor nieuwe vriendschappen waarmee ik kan reizen :) en ben heel down to earth houd van simpel

Ik houd van zonvakanties, stedentrips en rondreizen.
2 weken vakantie is natuurlijk niet genoeg en wil dus nog een keer weg :)
tussen September en December 2020 wil ik weg en zou een roadtrip willen maken in Amerika. Aantal dagen is bespreekbaar.
de route heb ik nog niet uitgestippeld maar ik wil in ieder geval beginnen in Florida richting Georgia, Alabama,,Mississipi, Louisiana en Texas
lekker erop uit met een auto, cultuur snuiven, badplaatsen bezoeken, geschiedenis verkennen, eten en drinken.
hiervoor ben ik opzoek naar een reisgenote/ reisgenoten tussen de leeftijd 30 tm 45.

Interesse?
Stuur me een berichtje

Gr Emel.

Jdeblay

Member
Hey Emel, ik ben wel geïnteresseerd. Ik ben 38 jaar en hou wel van actieve reizen doorspekt met wat cultuur, relaxen in de zon en lekker én gezond eten :) Heb je reeds andere reisgenoten gevonden? Hoe lang zou de trip ongeveer duren (3weken? 1 maand? 2maanden?)?

• Leuk
Waarderingen: Emel

Emel

Member
Hoi bedankt voor jullie reacties
me vakantie is niet doorgegaan in mei ivm corona.
weet niet of dit jaar op vakantie ga.
corona heerst nog :( wanneer het weer normaal wordt ga ik eerst naar Cuba en ben nog steeds van plan om naar Amerika te gaan!

Johnny

Member
hey Emel dat is heel spijtig dat jouw vakantie niet doorgaat en in September naar Amerika jij zal wel kunnen gaan denk ik in september tegen die tijd is alles Weer normaal in september mijn vakantie is ook afgelast wegens de coronavirus naar Amerika ik ga nu volgend jaar in 2021 een jaartje wachten in 2021 terug in het hoogseizoen nu dat toch alles geannuleerd is en dat ik volgend jaar ga in de zomer in juli en augustus neem ik ook Dallas Texas erbij en terug San Francisco ik ga gewoon 10 dagen langer Naar 🇺🇸usa🇺🇸 🇺🇸Amerika🇺🇸 Tegen die tijd is alles terug normaal

Laatst bewerkt:

Emel

Member
Hoi corona heeft roet in het eten gegooid....Ik heb vandaag nog gelezen dat Amerika de grenzen dicht houdt.
ik denk niet dat ik dit jaar op vakantie ga. volgend jaar wil ik om te beginnen eerst naar Cuba.
voorlopig ga ik nergens heen dan alleen naar werk en huis. nog meer sparen :)

Johnny

Member
inderdaad de corona heeft roet in het eten gegooid 2020 is geen goed jaar Is niets aan te doen ik ga van de jaar ook niet meer op vakantie In september moet ik alles treug boeken Met mijn reisbureau voor volgend jaar 2021 voor in juli en Augustus voor Amerika nu ga ik ook thuisblijven en een jaartje langer sparen want volgend jaar ga ik nog wat langer naar Amerika nu dat ik een jaartje langer moet wachten😊

Laatst bewerkt:

Johnny

Member
inderdaad dit jaar 2020 naar de 😟Verenigde Staten😟 gaat niet meer lukken ik moest normaal Daar al zijn maar dat is geannuleerd niets aan te doen ik kijk er naar uit om volgend jaar 2021 te gaan en jij volgend jaar ook op reis in 2021 zal ook een veel beter jaar zijn Want 2020 is geen goed jaar is een slecht jaar

Bovenaan