Roadtrip USA Westcoast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julie2

New Member
Hallo iedereen!

Ik ben 23, afgestudeerd in juni en wil graag voor ik begin te werken nog een maand op reis. Ik ben op zoek naar een reisgenoot (of 2) voor de maand september om met een huurauto door Californië te reizen. Ik zou graag de grote steden doen (LA, San Francisco, San Diego, en graag ook Las Vegas), en een aantal Nationale Parken, maar niets is eigenlijk echt concreet. We zullen samen een leuke route uitstippelen!

Laat gerust iets weten als je deze reis wel ziet zitten!

hmm misschien wel ja, ik ga toch heel de maand september verlof nemen. Maar weet niet goed wat te verwachten, steden opzich intresseren niet zo. Zit ook wel met een low budget.

Verkenning east

Dag Julie

Spijtig genoeg kan ik ni in september. In September begint het schooljaar als leerkracht. Heb je dan al iets gepland?

Ik wou heel graag de oostkant Washington, New-york, Miami, Key West, Niagara falls, Boston gaan bezoeken in USA. We gaan een auto ter plaatse huren en een binnenlandse vlucht nemen.

Ik heb een jongen die al 2 keer in USA is geweest die komt mee, maar ik zou het fijn vinden als er ook een meisje bij was. we willen 16 juli vertrekken tot 28ste. Maar ik kan ook vanaf 1 augustus.

Moest je interesse hebben, laat me iets weten.

Groeten

Klaartje

Roadtrip Eastcoast augustus

Hoi Julie, Klaartje en ...,

ik wil vanaf 1 augustus graag 2 of 3 weken door Amerika reizen (oostkust: Washington, NY, Boston, Niagara etc). Miami is ook nog een mogelijkheid.

Voor mijn werk ga ik namelijk naar de USA (eind juli) en wil er een vakantie achterna plakken. Ik ben 31 jaar, woon/werk in Amsterdam en ben nog nooit in Amerika geweest.

Ik ben flexibel in reizen, sta voor alles open en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Misschien is het leuk om met z'n 4-en door USA te reizen, 2 vrouw en 2 man?

Ik ben benieuwd naar jullie interesse.

Hey!

Lijkt me een heel mooi plan! Ik ben Emma en bijna afgestudeerd Media & Entertainment Management (januari) Wil je een maand dat doen ik zou persoonlijk wel voor langer weg willen, maar de steden spreken mij ook erg aan.

Ik hoor het wel of je al iemand hebt gevonden

Groetjes Emma

Dag Emma,

Ik ben intussen al op reis geweest naar Californië. In september heb ik met 2 mensen een roadtrip gemaakt en het was echt de moeite! Helaas heb ik in de nabije toekomst geen reis meer naar daar gepland. Hopelijk vind je iemand om mee op reis te gaan. Een roadtrip langs de Westkust is zeker een aanrader!

Groetjes,

Julie

info

Hallo iedereen!

Ik ben 23, afgestudeerd in juni en wil graag voor ik begin te werken nog een maand op reis. Ik ben op zoek naar een reisgenoot (of 2) voor de maand september om met een huurauto door Californië te reizen. Ik zou graag de grote steden doen (LA, San Francisco, San Diego, en graag ook Las Vegas), en een aantal Nationale Parken, maar niets is eigenlijk echt concreet. We zullen samen een leuke route uitstippelen!

Laat gerust iets weten als je deze reis wel ziet zitten!
Hey Jullie,
Ik zie dat je een maand rongereden hebt in california welke maand ben je geweest en op welk budget mag men rekenen?heb je ook de nationale parkn bezocht?
Alvast bedankt Julie
Groetjes

Hey Jullie,
Ik zie dat je een maand rongereden hebt in california welke maand ben je geweest en op welk budget mag men rekenen?heb je ook de nationale parkn bezocht?
Alvast bedankt Julie
Groetjes

Hey,

Ik ben de hele maand september geweest met 2 reisgenoten. We hebben volle zon gehad de hele maand lang, geen druppel regen. We zijn gestart in San Francisico, daar een paar dagen gebleven en dan naar Yosemite, Bodie, Las Vegas via Death Valley, Monument Valley, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, Sequoia en Kings Canyon National park en terug naar San Francisco. We hebben een maand een huurauto gehad bij Avis, viel goed mee van prijs en de brandstof daar is veel goedkoper dan hier bij ons. Je kan heel goedkoop logeren in motels en kamperen in de parken. De reis heeft mij ongeveer 2000€ gekost met vliegtickets en alles inbegrepen (inclusief gokken in Las Vegas :smile:)

Veel succes met je reis, Californië is echt de moeite!

Hi Julie
Kijk in het forum "Noord-Amerika", er zijn heel veel berichten en tips over je roadtrip.
Ikzelf ben ook geweest, maar de cirkel was groter : California, Nevada, Utah en Arizona, met een droomwagen : Chrysler Sebring Cabrio !
Als je iets specifiek of niet wilt weten, "it's my pleasure" !
Groetjes
Gecko:smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan