Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Roadtrip USA

• Onderwerp starter Onderwerp starter mat88
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mat88

New Member
Hallo

Ik ben van plan om een roadtrip te doen in de VS om het land te verkennen en zoek een reispartner(s). We kunnen vooraf samen alles plannen en bespreken. man of vrouw, oud of jong iedereen is welkom. Ook mensen met handige tips altijd welkom Laat me snel iets weten dan kunnen we beginnen met plannen. Dit is een eerlijke advertentie.

Groetjes

Mat

Hallo,
Ik zal in 2017 een rondreis in de VS doen. Enkele zaken zijn al zeer precies gepland.
Vertrek in Europa op donderdag 27 juli 2017. (eventueel enkele dagen vroeger, zeker niet later)
Eindpunt 10 augustus 2017 in Salt-Lake City.
Aansluiting bij een groepsreis tot en met 26 augustus. (of dan scheiden onze wegen)
Past dit tijdsvenster en idee in uw plannen?
Groeten,
Marc Hens
marchens.jimdo.com

Altijd in voor roadtripje in usa! Voorkeur van tijd... wanneer... wat je wilt doen? Heb al ganse oostkust gedaan en de westkust ook...

Hallo, voor een roadtrip ben je altijd wel te vinden las ik uit je reactie. Zoek een travelmate voor maximaal 3 weekse trip in Florida.
Staat met stip op mijn bucket list, doch is alleen niet voor de hand liggend.
Bezocht al westkust, of gedeelte althans de klassieker San Francisco ==> Las Vegas, the Blues tour (Nashville, Memphis, Baton Rouge, New Orléans, Gulfport en terug).
Laat iets indien het je interesse zou hebben?

Hoi Matt.

Ik lees je oproep op het reisforum.
Mijn naam is John, ik ben een sportieve en avontuurlijke single
van middelbare leeftijd uit Wageningen NL.
Van beroep werk ik als beheerder van een sportkantine.
Komende zomer ben ik zo;n 7 weken vrij.
Jij zoekt iemand voor een rodtrip door de USA.
Dat lijkt mij een geweldig plan.
Normaal ga ik bijna elke zomer op Inter-Rail vakantie door Europa.
Maar in de states was ik nog nooit geweest.
Dus dit lijkt me wel een mooie gelegenheid om met jou mee te gaan
en dit land deels te kunnen bekijken.
Dus laat maar weten of wij elkaar kunnen ontmoeten voor een kennismaking.

Groeten van John.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...