roadtrip VS - mei/juni 2012 - 3 à 4 weken

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM4780
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM4780

Guest
Hallo,

Ik zou graag tussen midden mei en eind juni 2012 een 3 à 4 tal weken rondreizen door de VS. Door beperkte vakantie, andere plannen,... kan er niemand uit mijn vriendenkring mee. Ik lanceerde vorig jaar een gelijkaardige oproep voor de zomervakantie, maar besefte achteraf dat dit niet de ideale periode is (zeer heet, orkaan- en toeristisch hoogseizoen), vandaar dat ik nu bewust voor periode half mei - eind juni kies.

Mijn eigen plannen zijn nog niet bijzonder concreet. Ik dacht aan 2 tot 4 man, auto/minivan huren (aangezien een oude Mustang waarschijnlijk te onbetrouwbaar/duur is), verblijven in low budget motels/hotels en misschien af en toe eens kamperen.
Ik hou nogal van muziek en dus leken steden als New Orleans, Jackson, Memphis, Nashville me wel wat om de sfeer op te snuiven en naar de roots van jazz/blues/... te gaan. Mijn voorkeur gaat dus eerder uit naar southeast USA, maar niets ligt definitief vast.
Op zich wil ik wel graag een afwisseling tussen steden/cultuur en natuur/kleinere dorpen onderweg. Maar andere opties kunnen ook.

Over mezelf: ik ben sociaal, hou ervan met vrienden of familie gezellig iets te gaan eten, bij te praten en vooral veel te lachen, en op reis ben ik enthousiast en gemakkelijk (zolang ik tenminste de dag met een tas koffie kan beginnen en ik geregeld een goeie, warme douche kan nemen).

Ik zoek reisgenoten tussen 25 en 35 met gelijkaardige interesses, namelijk muziek, cultuur en die gewoon graag de sfeer opsnuiven/ervaren onderweg.

Als je gelijkaardige plannen hebt of je ziet zo'n trip wel zitten, dan mag je me altijd iets laten weten.

Leuk idee

Hoi Natalie, Ikzelf zit met hetzelfde probleem dit jaar. Mijn vaste reisgenoten kunnen dit jaar niet mee op vakantie door verschillende problemen. Daarom ben ik ook op zoek naar iemand die in juni of september op vakantie wil meegaan. Ik ben de vorige 3 jaar telkens naar West Amerika geweest en dit is telkens zeer goed meegevallen. Het lijkt mij leuk om eens een andere kant van Amerika te ontdekken. Het is ongelofelijk mooi om met de wagen te roadtrippen door The States. Ik wou toch eens eventjes vragen wat voor budget jij voor ogen hebt voor deze vakantie. En wat bedoel je zoal met low budget hotels. Ik heb vorig jaar 2 keer in een motel gelogeerd en dit was echt niet proper. Wij zijn er wel in geslaagd om het grootste deel van de vakantie in Sheraton, Holiday Inn, Best Western enz... te verblijven tegen een prijs van 80 dollar per nacht en soms minder. Sinds we met 3 waren was dit dus echt niet veel.

Mijn naam is Christophe en ben een sociaal iemand die zeer graag reizen maakt en zeer makkelijk is om mee om te gaan op vakantie. Zelf ben ik 28 jaar.

Groetjes

westkust

Dag Nathalie,

Wij, een groepje van 3 onbekende personen die elkaar op dit forum tegen het lijf liepen, gaan deze zomer op reis naar deze fantastische bestemming.
Ons plan ligt eigenlijk volledig gelijk met het jouwe. Een auto huren en daarna lowbudget reizen met af en toe eens kamperen.
Wij gaan wel in juli (6/07 tot 28/07). We hebben onze vlucht al geboekt, maar er is nog altijd plaats voor 1 iemand.
Als je het toch ziet zitten om in juli te gaan, mag je me altijd contacteren.
Het zou wel fijn zijn moest ik nog wat vrouwelijk gezelschap hebben :)

Groetjes,
Annelies

Hallo,

Ik ben Hannes, 29 jaar en uit Gent. Op mijn verlanglijstje staat op nummer 1 West-USA, maar op nummer 2 Oost-USA. Dus ik zou graag meegaan op roadtrip.

Zelf hou ik ook veel van muziek en ik ben een geduldig en flexibel persoon en sociaal ingesteld.

Laat maar iets weten.

Groeten
Hannes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan