Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Roadtrip VS sept/okt m/v

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annette1989

New Member
Hi,

Ik zou graag een week of drie door de westkust van de VS een roadtrip maken. Langs Las Vegas en San Francisco natuurlijk, maar ook veel nationale parken: Yosemite/Joshua/Grand Canyon/etc. Dus een mix van natuur en stad. Ik houd van de rust van de natuur, maar ook van de drukte en de mensen in het uitgaansleven van een stad. Liefst huren we een auto of een busje en touren daarmee rond. Misschien kamperen op sommige plekken?

Ik ben 33 en zoek iemand van 27-37 die ook avontuurlijk is. Zolang je geen creep bent, maakt het me niet uit of je man of vrouw bent

Over mij: ik woon in Groningen en werk als communicatieadviseur bij een verslavingsinstelling. Ik heb al veel gereisd en ben meerdere keren in de VS geweest, alleen nog nooit aan de westkust. Als ik genoeg eet en slaap, ben ik een prima en vrolijke reisgenoot.

Laat het me weten als dit je iets lijkt!

Hi,

Ja dat zou ik ook graag doen,USA moet prachtig zijn.alleen ben ik er nog niet geweest.
Ik persoonlijk zoek graag de natuur op,soms back to basic..of een avontuurlijke weekend met klimmen en raften op wilde wateren..
Ik heet Frederik en zoek een persoon tssn de 25-40j die ook avontuurlijke zijn ingesteld zijn.
En ook zoals ik houden van reizen en natuur en avontuur.

Hey Annette en Fred,
Jullie berichten spreken mij wel aan. Stad en natuur, en een beetje avontuurlijk en iets buiten de platgelopen paden. Ik ben wel net iets ouder dan jullie aangeven, 41. Dit jaar wordt het voor mij lastig, maar komend jaar zou wat mij betreft prima zijn. En dan ben ik wel vrij flexibel in tijd en duur. Hoor het graag van jullie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...