Roadtrip Westcoast USA september 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wanderlust

Member
Hey,

Ik ben van plan om 3 weken naar Amerika te gaan voor een roadtrip langs de West Coast.
Datum: vertrekken rond 30 augustus tot 20 september.
Er gaat nog een makker van me mee, dus ik zoek nog 2 of 4 personen M/V tussen 20-30 jaar.
Zodat we in totaal met 4 of max. 6 personen zijn.

Dingen die ik al zeker wil zien:

-San Francisco
-Yosemite Park
-Kings Canyon
-Sequoia
-Las Vegas
-Grand Canyon
-Yellowstone
-Death Valley
-Los Angeles, Venice Beach, Hollywood, Universal Studios etc...

Voor de rest natuurlijk nog lokale feestjes doen, hangouts met de locals, havin' good times...

Ik moet nog veel opzoekwerk doen ivm de beste routes en bezienswaardigheden, maar ik zoek alvast mensen tussen 20-30jr M/V die meewillen.

Even kort over mezelf:

Ik ben een jongeman van 24 jaar, uit Antwerpen.
Mijn hobbies zijn muziek, concerten, festivals, uitgaan, tekenen, op café gaan, chillen, sporten en uiteraard reizen.

Cheerio!

Hi Wanderlust
Behalve Grand Canyon, Yellowstone en de Venice Beach & de studio's, heb ik alles gezien die je wilt zien.
Als je hulp nodig hebt...

Groetjes:)
Gecko

OK, Wanderlust, laat ons met het begin beginnen : waar gaat je landen ? SFO of LAX ? Heb je een traject gemaakt of wil je mijn traject bekijken als inspiratiebron ?

Gecko

Hey,

hebben jullie al meer reisgenoten gevonden intussen of duidelijkheid over de route?
Ik heb de voorbije jaren al een beetje doorheen VS en Canada gereisd en wil zeker nog meer zien. Dus jullie plan lijkt me wel wat.

Ik heb zelf graag een goede mix tussen natuur (met af en toe een stevige hike) en cultuur/steden (liefst met wat live muziek als entertainment). Ik heb in het westen al wel de grand canyon, monument valley, zion en las vegas gezien. Zeker de moeite om nog eens te verkennen, maar dan wel liefst met wat nieuwe dingen zoals san fran en yosemite erbij.
Ik zag ook yellowstone in het lijstje staan?Wil ik ook heel graag naar toe, maar is wel een slordige 1500 km van de route...

Was het jullie de bedoeling om onderweg te kamperen? Of eerder budget motels ed?

Meisjes en jongens, let op : wild kamperen is in USA verboden, en ook in Canada.;)

Groetjes
Gecko

Hey,

Ik ben van plan om 3 weken naar Amerika te gaan voor een roadtrip langs de West Coast.
Datum: vertrekken rond 30 augustus tot 20 september.
Er gaat nog een makker van me mee, dus ik zoek nog 2 of 4 personen M/V tussen 20-30 jaar.
Zodat we in totaal met 4 of max. 6 personen zijn.

Dingen die ik al zeker wil zien:

-San Francisco
-Yosemite Park
-Kings Canyon
-Sequoia
-Las Vegas
-Grand Canyon
-Yellowstone
-Death Valley
-Los Angeles, Venice Beach, Hollywood, Universal Studios etc...

Voor de rest natuurlijk nog lokale feestjes doen, hangouts met de locals, havin' good times...

Ik moet nog veel opzoekwerk doen ivm de beste routes en bezienswaardigheden, maar ik zoek alvast mensen tussen 20-30jr M/V die meewillen.

Even kort over mezelf:

Ik ben een jongeman van 24 jaar, uit Antwerpen.
Mijn hobbies zijn muziek, concerten, festivals, uitgaan, tekenen, op café gaan, chillen, sporten en uiteraard reizen.

Cheerio!

Hi Wanderlust

Ik "hoor" niets meer van je...gaat je reis nog door ? Ik wil je mijn reis beschreven maar eerst moet ik nog wat details hebben, zoals waar gaat je landen en je traject...anders kan ik moeilijk info's doorgeven, begrijp je me ? ;)

Groetjes
Gecko:)

De reis gaat zeker nog door!

Een traject hebben we nog niet concreet, wel de coastroute volgen, maar hangt uiteraard vanaf van waar we landen.
LA of SF, ik ga wel Asap vliegtickets boeken aangezien de prijzen scherp staan voor de moment.
Alle info nog steeds welkom.

Hi Wanderlust
Als je traject klaar, dan kan ik je info's geven over je traject, per attractie of bezienswaardigheid ; als je meer dan 5 N.P. denkt te bezoeken, het voordeligste is een pas te kopen, m.a.w. een " Annual Pass"; het kost $80 maar als je voor elke natuurpark entreegeld moet betalen, komt je met $80 niet door...

http://usparks.about.com/od/usnationalparks/p/park_passes.htm

Ik heb het ook gedaan...het was zeker de moeite waard.

Hi Wanderlust
Je naam heeft toch links met een wereldwijzer, huh ? Kijk wat ik voor je heb :

Een beetje je traject, nietwaar ?

Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan