Wanderlust
Member
Hey,
Ik ben van plan om 3 weken naar Amerika te gaan voor een roadtrip langs de West Coast.
Datum: vertrekken rond 30 augustus tot 20 september.
Er gaat nog een makker van me mee, dus ik zoek nog 2 of 4 personen M/V tussen 20-30 jaar.
Zodat we in totaal met 4 of max. 6 personen zijn.
Dingen die ik al zeker wil zien:
-San Francisco
-Yosemite Park
-Kings Canyon
-Sequoia
-Las Vegas
-Grand Canyon
-Yellowstone
-Death Valley
-Los Angeles, Venice Beach, Hollywood, Universal Studios etc...
Voor de rest natuurlijk nog lokale feestjes doen, hangouts met de locals, havin' good times...
Ik moet nog veel opzoekwerk doen ivm de beste routes en bezienswaardigheden, maar ik zoek alvast mensen tussen 20-30jr M/V die meewillen.
Even kort over mezelf:
Ik ben een jongeman van 24 jaar, uit Antwerpen.
Mijn hobbies zijn muziek, concerten, festivals, uitgaan, tekenen, op café gaan, chillen, sporten en uiteraard reizen.
Cheerio!
Ik ben van plan om 3 weken naar Amerika te gaan voor een roadtrip langs de West Coast.
Datum: vertrekken rond 30 augustus tot 20 september.
Er gaat nog een makker van me mee, dus ik zoek nog 2 of 4 personen M/V tussen 20-30 jaar.
Zodat we in totaal met 4 of max. 6 personen zijn.
Dingen die ik al zeker wil zien:
-San Francisco
-Yosemite Park
-Kings Canyon
-Sequoia
-Las Vegas
-Grand Canyon
-Yellowstone
-Death Valley
-Los Angeles, Venice Beach, Hollywood, Universal Studios etc...
Voor de rest natuurlijk nog lokale feestjes doen, hangouts met de locals, havin' good times...
Ik moet nog veel opzoekwerk doen ivm de beste routes en bezienswaardigheden, maar ik zoek alvast mensen tussen 20-30jr M/V die meewillen.
Even kort over mezelf:
Ik ben een jongeman van 24 jaar, uit Antwerpen.
Mijn hobbies zijn muziek, concerten, festivals, uitgaan, tekenen, op café gaan, chillen, sporten en uiteraard reizen.
Cheerio!