Booking.com

Roadtrip Zwitserland, Italië: leuke plaatsen/campings/activiteiten gezocht!

Appelflap

New Member
Begin september hebben mijn vriend en ik 9 daagjes vakantie. De bedoeling is om met de Citroën Berlingo richting Noord-Italië te trekken, bij voorkeur via Zwitserland omdat we enorm gefascineerd zijn door de natuur daar.
Gezien de tijd beperkt is, willen we onze reis graag op voorhand zo goed mogelijk plannen teneinde er zoveel mogelijk uit te halen :)
We zijn beiden nogal avontuurlijk aangelegd dus we zouden onderweg graag wat activiteiten doen. We dachten bijvoorbeeld al aan kitesurfen aan het Gardameer, een boottocht in Genova (op zoek naar walvissen :) ), een fietstocht door de bergen,... Ik zou mijn vriend ook heel graag eens een leuke activiteit cadeau doen. Leuke tips zijn zeker welkom!

Logeren zouden we willen doen op campings of goedkope hostels om het zo goedkoop mogelijk te houden (en om eventueel de hond nog te kunnen meenemen indien we geen opvang zouden vinden ;-) ).

We zijn nog op zoek naar heel veel tips qua: route, activiteiten, campings, goedkope hostels, mooie steden, enz.

Jullie hulp wordt erg geapprecieerd :)

Vele groetjes

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan