Roadtrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredje

New Member
Hoi,

Ik ben een man van 28 jaar uit West-Vlaanderen. Volgende zomer zou ik (net zoals vorig jaar) graag een roadtrip ondernemen door Europa. Het is de bedoeling om zowel een actieve (snorkelen, duiken, vliegeren surfen, kitesurfen, zeilen, paragliden, mountainbiken, wandelen, canyoning, ...) als een culturele (steden, abdijen, kastelen, wijnboeren, festiviteiten, ...) trip te ondernemen. Voornamelijk heb ik Frankrijk op het oog, maar dat kan zowel Spanje, Portugal, Engeland, ... worden naargelang het weer of de interesses. Ik ben in het bezit van een wagen waarin geslapen kan worden. Budget zou ongeveer 250 € zijn per week afhankelijk van de activiteiten dat we doen. Voor vele activiteiten bezit ik zelf het materiaal. Benzine, eten, ... zitten in dit budget. Het tijdstip van de reis is nog te bepalen.

De bedoeling is om volgend jaar een gelijkaardige trip te plannen in Australië.

Heeft iemand dezelfde interesesses? Laat gerust iets weten.

Groetjes,

Fred

Hoi,

Ik ben van plan om tijdens de eerste twee weken van augustus in Frankrijk door te brengen met de mobilhome. Interesse om een deel van de reis samen te doen?

Greetz,

Els

neem je contact met me op als dit je wat lijkt? :-)

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Hoi,

April is helaas te vroeg voor mij om op reis te gaan. Momenteel zijn we met 3 personen om eind juli - begin augustus door Frankrijk te trekken en er kunnen nog 3 personen mee. Dus iedereen die een waterrat is (of wilt zijn ;-)) en van culturele uitstapjes houdt en dergelijke mag gerust een seintje geven.

Greetz, Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan