Roadtrippen langs de West Coast...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emmy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Emmy

New Member
Hey,

Een roadtrip langs de westkust van Amerika staat al enige tijd op mijn to do-lijstje, hoog tijd om daar eens werk te maken. Omdat alleen maar alleen is ben ik nog op zoek naar een één of meerdere metgezellen. De periode valt overeen te komen (periode mei tem september)

Op reis neem ik graag mijn tijd: rondtjollen in steden en mijn ogen uitkijken, hier en daar een paar musea meepikken, aparte plekjes ontdekken, onder te indruk zijn van landschappen, lekker eten, iets drinken, rondhangen, naar de mensen kijken... Ojaa, als er ergens een toeristenbootje te nemen valt: I'm on it, ik kan het gewoon niet weerstaan :-) Met tenten en wandelschoenen heb ik dan weer een haat liefde verhouding.
Het hoeft geen grote luxe te zijn, maar basiscomfort wordt op prijs gesteld.

Ik ben 33 (maar in hoofd nog altijd een beetje 26) en ik woon in Gent

Interesse? Stuur gerust een pm.

hoi Emmy,
ik kan helaas niet met je mee, was vorige kerst en nieuw in washington state vr 3 maanden, als je daar in de buurt komt en je hebt vragen, laat me gerust iets weten :-)
ps indien je er komt, aarzel dan zeker niet om eens de grens over te steken en vancouver canada te bezoeken, meer dan de moeite waard
mvg stef

Hallo Emmy, De westkust van Amerika staat ook op mijn verlanglijstje. En ik ben ook 33 jaar (maar in mijn hoofd maar 26). Heb je al een reisgezel gevonden of ander concretere plannen? Hoelang zou je graag reizen? Ik zou graag begin september de reis plannen. Vele groetjes, Delphine

Hallo, mocht de reis gepland zijn in juli dan ben ik (34, in mijn hoofd 27) zeker geïnteresseerd. Ik wil ook graag daarheen en het programma ziet er alvast leuk uit! Groeten, Niko.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan