Roemenië

• Onderwerp starter Onderwerp starter JDG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JDG

New Member
Hallo lezer(es),

Ik wil dit wat gaan rondreizen in Roemenië twee a drie weken. Half september tot Half oktober. Deze periode is het een graadje of 20 - 25 iedeaal om wat te zien. Een niet al te toeristisch land, daarom trekt het me wel aan. Wil graag het land verkennen, ben niet een persoon die dat volgens een heel schematisch plan doet. Heb een paar dingen die ik eventueel wil zien. Ben meer iemand van het moment, en de ideeën die we dan op doen, hou wel van de spontaniteit, het avontuur en de cultuur.

Ben jij tussen de 25 en 35 en heb je ook zin om je door dit land te verkennen. laat dan even een berichtje achter.

Groet Jeroen

Zoek een reisgenoot

Hi Jeroen
Ik heb juist een post geplaatst over Roemenië; ik ben even off-topic maar ik wil maar zeggen dat ik van Roemenië afkomstig ben en ik wil maar schrijven dat als je informaties of vertalingen nodig hebt, vraag het gewoon ! Ik ken het land als mijn tuin (!), natuurlijk!
Ikzelf vertrek voor x keer naar Roemenië vanaf mei tot in juni (familiebezoek).
Groetjes
Sopirla:smile:

Roemenië - zoek een reisgenoot

Hi Jeroen
Ik heb video's geplaatst over Roemenië + de nodige commentaar in het forum "Oost-Europa" (Roemenië) . Als u zin hebt, ik zou zeggen bekijk ze om een echte idee te hebben over het land.
U gaat niet ontgoocheld worden !
Groetjes
Sopirla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan