P Pedroalmodovar New Member 4 jan 2009 #1 Heeft er iemand zin om er snel eens tussenuit te gaan van 5 tot 9 januari, ik stel Rome voor maar andere sugestie's zijn eveneens mogelijk maar er rest niet veel tijd, Er is een vlucht met ryanair vanuit Brussel heen 65 euro terug 47 euro hotel nog niet beslist maar ik reserveer meestal via www.ratestogo.com of via www.couchsurfing.com Zin om te gaan ? Ikzelf ben een aangename reisgenoot met niet veel zorgen of wensen, enkel goed humeur vind ik zeer belangrijk. Laat me snel iets weten Peter (0032)0486/200649
Heeft er iemand zin om er snel eens tussenuit te gaan van 5 tot 9 januari, ik stel Rome voor maar andere sugestie's zijn eveneens mogelijk maar er rest niet veel tijd, Er is een vlucht met ryanair vanuit Brussel heen 65 euro terug 47 euro hotel nog niet beslist maar ik reserveer meestal via www.ratestogo.com of via www.couchsurfing.com Zin om te gaan ? Ikzelf ben een aangename reisgenoot met niet veel zorgen of wensen, enkel goed humeur vind ik zeer belangrijk. Laat me snel iets weten Peter (0032)0486/200649