Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

rond reis zuid amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

myriam21

New Member
allo... ben meisje van bijna 21 en wil rond sept-okt naar zuid amerika voor een rond reisje van een maandje of 6 ... bevalt het dan kan dat altijd nog wat langer worden .. lekker chille ... kwil me nergens haasten en op het gemakje alles kijken en doen ... ben ook al 6 maanden in australie geweest alleen en jah .. allleen das wel plezant maar alleen is maar alleen ... en aangezien australie en zuid amerika toch een beetje verschillen wil ik het toch liever op veilig spelen ... ik ben nog maar net bezig met me te informere ... dus er ligt nog niks vast ... mss een cursus spaans daar en vrijwilligerswerk .... mss ook niet ... dat moet ik allemaal nog allemaal opzoeken enzo ... dus ik sta nog open voor ideeen ... laat het me maar horen
grtz myriam

hey

Ik ben hanne en ook 21 jaar. Momenteel heb ik ook nog geen concrete reisplannen maar ik zou graag volgend jaar juni - juli -... naar zuid-amerika vertrekken voor een langere tijd. Deze zomer ga ik voor 3 weken naar
Costa Rica. Mijn zus zit voor dit moment in Latijns Amerika en zal daar nog zijn tot volgend jaar augustus. Daarom zoek ik iemand die volgend jaar met mij daar naar toe wil gaan om even samen met hen rond te trekken en daarna op ons eigen. =
Indien ik volgend jaar nog ga verder leren wil ik de periode juli-augustus-september-... . Ik heb ook nog totaal niks concreet en ben nog maar eens gewoon aan het rondkijken voor iemand die ook een soort gelijke plannen heeft.
als je verder vragen hebt ofzo kan je me altijd bereiken op mijn msn adres hanneke005@hotmail.com

groetjes Hanne

Hey Myriam,
Ik ben Hilke, ben 23 jaar en zou in't najaar graag voor een jaar naar Zuid Amerika trekken. Misschien kunnen we samen gaan? Heb nog geen plannen, dus alles is nog mogelijk.
Meer info hilkerhermans@hotmail.com

Groetjes
Hilke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...