rond trekken door N-amerika

• Onderwerp starter Onderwerp starter foxy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

foxy

New Member
Goedendag,

Ik ben nieuw hier op forum, zit wel vaker te kijken , ook gek van reizen,

maar wil zelf op vakantie naar amerika, rond trekken met de auto,
lasvegas death vally, steden bekijken, natuur in wandelen, rocky mountain's
ga maar door..

Ben al eens in me eentje door amerika getrokken,
atlanta, knoxville, indianapolis, newyork etc,
maar was nu op zoek naar reisgenoot(e) om toch de kosten een beetje te delen.

ik ben zelf een man van 29jaar, reis gek. :biggrin:
mail me maar of laat bericht achter.

groeten J.

reis canada

Dag ik heb gepland om volgend jaar een avotuurlijke reis te maken naar canada trekkingen wilvissen spotten ........ met twee is het iets leuker dus als het leeftijds verschil voor u geen probleem is mag je me altijd mailen en anders nog een fijne reis

Reis US

Goedendag,

ga maar door..

groeten J.

Hallo,

heb me gisteren ingeschreven op het forum onder de naam Ranger,is de eerste maal dat ik me via het internet ergens voor inschrijf, heb zelf geen advertentie geplaatst.

Ik zou heel graag een reis door de US maken, maar niet alleen.

De manier waarop u het land zou willen verkennen,en de plaatsen die u wil bezoeken spreken me echt aan, vandaar dit bericht.

Wanneer en voor hoe lang zou u willen gaan?

Mijn naam is An en ik ben 31 jaar, als u voorstel nog altijd geldt kan u mij een mail sturen, [email protected],

groetjes

reis Canada

Dag

Je mag altijd je mailadres even doorsturen dan kunnen we misschien wat bespreken, ik heb nog niks beslist maar wil toch zeker in december de tickets al bestellen.
grtjs Jean

Hey

Ben ook al een tijdje aan het denken om een roadtrip in N Amerika te maken! Ik wil een beetje vanalles zien, dus was aan het denken om van Dallas naar New York te rijden om een 3-tal weken.
Misschien zien jullie (of iemand ervan :) ) dit ook zitten??

Ikzelf ben 23, woon in Oostende, ben geen museum-ganger.. Ik ga liever op café, naar een gospel-koor, naar een hockey wedstrijd... En zoek mensen die dit ook willen.

Groetjes!
Ann
[email protected]

hallo

Wat ik hier nu lees, is nu net hetgene wij ook willen doen in augustus - september 2009. Mijn vriend en ik (28 en 30) willen daar gaan rondtrekken met de auto, national parken doen, natuur, las vegas, cran canyon, enz.
We overwegen ook om een reispartner(s) mee te nemen, maar zijn er nog niet helemaal uit.
Waarschijnlijk zal dit wel een stuk schelen in budget. Indien je een stuk van de huurwagen en benzine kan delen, en misschien nog andere dingen heb je dan weer meer mogelijkheden.
Dezelfde interesses hebben is een must en het moet "klikken". Het belangrijkste is immers dat je je amuseert op reis.
Wij zijn eventueel geïnteresseerd, mail gerust terug, dan kunnen we wat verdere info doorgeven, groetjes

Goedendag,

ga maar door..

groeten J.

Hey,

vroeg me af of je nog steeds geintresseerd was in een reispartner. Ikzelf ben 22j, v uit antwerpen.
Indien dat het geval is, welke periode zou je willen gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar maart 2009.

grtz

Hey,

Ja hoor, ik ben nog steeds geinteresseerd. Ondertussen is het wel al een tijdje geleden dat ik dit gepost heb, en ik kreeg minder reactie dan verwacht. Ik heb ondertussen mijn tickets al geboekt. Ik vertrek begin september voor een maand. Vorig jaar was ik ook op zoek naar reispartners, maar het sleepte allemaal te veel aan. Ik bleef maar wachten op mensen die beloftes maakten en uiteindelijk is het niet kunnen doorgaan. De west coast is iets wat ik zeker eens wil gedaan hebben, vandaar dat ik weer niet het risico wou lopen om te lang af te wachten en dat het dan toch niet doorgaat, vandaar dat ik reeds geboekt heb. Indien je zin hebt om mee te gaan, let me know, altijd welkom ;-)

Hey,

vroeg me af of je nog steeds geintresseerd was in een reispartner. Ikzelf ben 22j, v uit antwerpen.
Indien dat het geval is, welke periode zou je willen gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar maart 2009.

grtz

Hey,

zou het leuk gevonden hebben om mee te gaan, maar in september kan ik geen verlof krijgen.
mss een andere keer meer geluk.
amuseer je in ieder geval :)

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan