Rondreis 2013 Oostkust Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verowke

New Member
Hey!

Wij (2 jongens uit West-Vlaanderen en een meisje uit Antwerpen, allen 25j) willen volgend jaar (2013) een rondreis van 2à3 weken maken langs de oostkust van de VS.

We zoeken nog een 4de (of 5de) reisgenoot om ons te vergezellen!!
De periode is nog bespreekbaar alsook de route.

We hadden gedacht aan Noordoost Amerika: New England, New York, Washington,... en dan misschien met een tussenvlucht doorreizen naar Florida (Miami, Orlando, Cape Canaveral,..)

Dus als er iemand interesse heeft, reageren is de boodschap :good:

Groetjes,

Veronique

Rondreis

Hallo,

zelf wou ik graag een reis van Oost naar West maken, maar misschien kan dit evengoed... Even zeggen, in de zomer ben ik pas 18 geworden, maar ben wel heel flexibel. Ik weet niet of dat voor jullie een probleem kan zijn?

Ik hoor graag wat de concrete plannen zijn, budget en een beetje meer informatie...

Bedankt!
Kobe

Hey Kobe!

Ik heb je een PM gestuurd met meer details.

We zijn inderdaad nog steeds op zoek naar 1 à 2 personen: vrouwen, mannen, koppels.... Allemaal welkom!

Indien je ons voorlopig draaiboek wil ontvangen om meer details te zien van de reis kun je mij gerust een PM sturen.

Beste mensen!

Over enkele weken is het zover! Wij boeken met zijn drieën de reis! De data zijn momenteel wel nog niet concreet! Indien je nog interesse hebt wordt het snel toehappen! We zouden rond eind mei vertrekken om 3 weken in juni rond te trekken door het prachtige land! Indien je in die periode kan, of je kan wat vroeger of enkel in juni... geen probleem!

beste,

ik ben Falke(21j), afkomstig uit oost-vlaanderen.
ik ben van plan om door de vs te trekken , maar zou wel in januari/februari vertrekken.
ik zou zoals jullie van plan zijn om aan de oost-kust te vertrekken, dan wel via zuid vs naar de west-kust te gaan. (om onder weg zo veel mogelijk boeiende steden en nationaale parken mee te pikken).
ik trek na een maand of 2-3 verder naar mexico of canada (daar ben ik nog nie uit:confused:).

als jullie er niet mee inzitten wat vroeger te vertrekken of om elkaar daar terug te vinden, hoor ik graag van jullie.
vele groeten,

Falke

Hey,

Hebben jullie de reis reeds geboekt?
Ik wil heel graag de oostkust zien (westkust al gedaan). Maar het is niet gemakkelijk om gezelschap te vinden vanwege het prijskaartje.. Daarom dat ik het zo eens probeer.

Ik ben 26 jaar (vrouw) en woon in de kempen.

Laat gerust iets weten!

Groetjes!

Hey!

Wij (2 jongens uit West-Vlaanderen en een meisje uit Antwerpen, allen 25j) willen volgend jaar (2013) een rondreis van 2à3 weken maken langs de oostkust van de VS.

We zoeken nog een 4de (of 5de) reisgenoot om ons te vergezellen!!
De periode is nog bespreekbaar alsook de route.

We hadden gedacht aan Noordoost Amerika: New England, New York, Washington,... en dan misschien met een tussenvlucht doorreizen naar Florida (Miami, Orlando, Cape Canaveral,..)

Dus als er iemand interesse heeft, reageren is de boodschap :good:

Groetjes,

Veronique

Als het bespreekbaar is , is het goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan