Rondreis Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilibeth

New Member
Hoi

Ik ben Liesbeth 24 jaar en al enkele jaren aan het werk als tandartsassistente/medisch secretaresse, maar heb nog steeds geen vaste job. Wat ik eigelijk de ideale gelegenheid vond om de wereld nog eens te verkennen.

In september 2005 heb ik al vrijwilligerswerk gedaan in Thailand, erna ben ik nog met een aantal mensen gaan rondtrekken in het zuiden van Thailand en Maleisie.

Heb me tijdelijk kunnen sussen met citytrips en kleine vakanties. Maar nu begint het weer te kriebelen. Het rondtrekken van plaats tot plaats, genieten van alles, de wat komt komt mentaliteit.

Natuurlijk heb ik een al een plan hoe ik het zag, heb er al enkele landen moeten vanaf doen omdat ik toch niet langer als 3 maand kan wegblijven. Periode van vertrek had ik gedacht aan eind 2008 begin 2009.

Plan zoals ik het zou zien:

Vliegen naar India, verkenning noorden van India
Delhi, Agra, Udaipur, Jaipur, Pushkar, Varanasi

Van India naar Hanoi (Vietnam)
van noord naar zuid: Sapa, Hanoi, Halong Bay, Hue, Hoi An, ... , Mekong Delta, Saigon

Vietnam grens over met Cambodja, Pnom Penh, Sieam Reap (Angkor Wat)

Thailand/Laos

Maleisie

Singapore

China had ik ok wel graag gezien ... ma das ok een groot land e.

In ieder geval mensen die dit aanspreken reageer maar e.
Ik ben iemand die zowel cultuur als natuur graag heeft, de mix van de 2 zou ideaal zijn.

grtz liesbeth

Hey,

Ik heb intresse in een reisje nr azie.

Ik ben op zoek gegaan naar een reispartner voor een maandje maleisie.

Maar tot nu toe hebben den geintresseerden afgehaakt.

Mocht je nog op zoek zijn, laat het me weten, wie weet komen wel wel tot een .. reis :-)

In ieder geval is de periode die je wil reizen intressant voor mij.

PS: wat info over mezelf;
Ik ben Karel, 25 jaar , wonende te Denderleeuw.
Ik werk al 4 jaar als onderhoudsman/chauffeur bij een instelling voor mentaal gehandicapte mensen.

Als Karel zou afhaken, of als je eventueel met drie zou willen reizen, zou ik nog geïnteresseerd zijn.

Ik ben Niels, 18, en het soort persoon dat bij Karel zou aanbelanden. :tongue: Ik heb eigenlijk nog maar weinig gereisd in m'n leven en zou daar nu iets aan willen doen. Ik studeer al een hele tijd niet meer, en omdat ik toch van plan ben aan de open unief te studeren (dus afstandsonderwijs), kan ik gemakkelijk nog tijd vrijmaken.

He Niels, mocht je idd zin hebben om nr maleisie (azie) te gaan. Laat me iets weten aub, wie weet valt er wel wat te regelen :-)

Mijn email en msn is : karel 82 @ gmail . Com (zonder spaties uiteraard)

Hoi Liesbeth,

onze trip is gepland voor eind september tot ......ja wie weet dat eigenlijk??? moet ergens tussen januari en april ligeen denk ik.
Hoe zitten onze plannen in elkaar? ( voorlopig, want eens je begint te plannen verandert dat dagelijks, dat zul je wel nog ondervinden eens hevig in de voorbereiding verzeilt).

Wij, raggie en Laurent, respectievelijk 27 en 47 jaar, zijn tijdens een vrij turbelent studentenleven in gent kameraden geworden. Ondertussen werken we als verpleegkundige en boekhouder maar zijn we eigenlijk op zoek om er nog is ne lange tijd tussenuit te knijpen vooraleer die kans zich misschien niet meer aanbiedt of onze durf ons te diep in de schoenen gezakt is., hehe, je snapt ons wel hé!

Wij vliegen in de loop van september samen met onze fiets ( zeker geen getrainde coureurs hoor,) en de elementaire basics naar bangkok om van daaruit zowel iets naar boven ( myammar, stukje china ) en naar onder (Thailand, laos, combodja, vietnam, maleisië en mss nog de oversteek naar de goudkust in Australië te maken.

Als je meewil fietsen , of je wil eens afspreken als jullie met het bijna gevormde groepje eens willen afspreken tijdens de reis, laat maar een seintje

groetjes

Laurent
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan