Rondreis Bali/Java eind aug/ begin sep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milena

New Member
Hi allemaal!

Mijn naam is Milena en ik word van de zomer 26. Ik wil eind augustus / begin september op rondreis door Bali en Oost Java en ik wil graag een reisgenootje (m/v) vinden die mee wil. Ik heb vakantie van 18 augustus t/m 10 september, maar dit kan ik nog laten aanpassen naar later in september mocht dat nodig zijn. Eerder is niet mogelijk. Ik dacht eraan om Bali rond te reizen en de omgeving te verkennen, afgewisseld met wat dagen op het strand (en een feestje?) ook wil ik daarna nog een deel van oost Java meepakken. Ook zou ik het leuk vinden om te leren surfen daar.

Iemand zin om mee te gaan en dit avontuur samen te plannen?

Groetjes,

Milena

Hoi Milena, klinkt niet slecht.... interessant ook dat je kan schuiven naar later in September, aangezien ik pas verlof heb vanaf 4 sept tem 26 sept.

Wat had je in gedachten qua logies en vervoer enzo?

Hoi Milena,

Ik ben iemand die graag reist. Ik ben net terug van Z.Korea en Japan en ben m'n volgende reis aan het plannen:

Bali - Filippijnen - Taiwan, Hong Kong, Thailand. Misschien kunnen we een deel samen doen...in dit geval Bali. Kun je alleen augustus of september vrij krijgen of eventueel ook later?

Yavuz

Hey Milena,

Ik ben een jongeman van 32 jaar uit de kempen.

Bali staat nog steeds op mijn bucketlist, dus dit zie ik zeker wel zitten. Als je interesse hebt, stuur je maar privébericht.

Hey milena.
Ik ben sophia, 26 jaar, en heb een liefde voor Aziatische landen ;-)
Is het plan om te backpacken ofzo? Kan je ook begin sept?

Vele groetjes sophia

Hallo Milena,
Met hoeveel personen wil je gaan? En wil je met de rugzak? Als je er een keer over wilt praten laat je me maar
een bericht achter. Groeten Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan