Rondreis Cambodia - Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die reis vorig jaar in juni gedaan met GAP. En het is idd wel de moeite, alleen eigenlijk te kort voor al het gene er te zien is in Cambodja en Vietnam. Als je 1 keer naar Zuidoost-Azië wilt en zoveel mogelijk hoogtepunten wilt zien in een korte periode is het een goede keuze.

Ik heb toen een heen- en terugvlucht genomen van en naar Bangkok. En dan na de tour van Hanoi terug naar Bangkok gevlogen met AirAsia wat spotgoedkoop is als je op het juiste moment boekt. Een paar extra dagen in Bangkok en/of Hanoi (en omstreken) is ook wel een aanrader als je de tijd hebt.

Als je vragen hebt, just ask!

toeval

Wel dat is toeval, super.

De GAP leiding valt vaak goed mee, hoe was het bij jou? Motiveren ze de groep om activiteiten mee te doen? Durven ze open hun mening geven over sommige misschien minder speciale activiteiten etc?
Groepsamenstelling is natuurlijk wat gissen, maar ik zou hier gezien de vele verplaatsingen eerder jong verwachten? Ook veel singles?

Ik kan moeilijk 4 weken na elkaar verlof nemen, anders zeker, en ik wil dit jaar nog andere verre reizen doen. Ik denk indeed dat deze trip mij een in die korte tijd wel veel leuks toont, en tevens ook nog wat rust geeft (zoals die snorkelmiddagen etc)

Groeten

Wel dat is toeval, super.

De GAP leiding valt vaak goed mee, hoe was het bij jou? Motiveren ze de groep om activiteiten mee te doen? Durven ze open hun mening geven over sommige misschien minder speciale activiteiten etc?
Groepsamenstelling is natuurlijk wat gissen, maar ik zou hier gezien de vele verplaatsingen eerder jong verwachten? Ook veel singles?
Ik heb 2 keer met GAP gereisd en de leiding was telkens super. Ze geven elke dag voorstellen voor groepsactiviteiten (en hun eerlijke mening erover). En de meeste doen er dan ook wel aan mee. Bij deze roaming trips zijn er immers weinig verplichte activiteiten inbegrepen. In mijn groep waren het allemaal twintigers en zowel groepjes van enkele vriendinnen, een koppel als singles.

Ik kan moeilijk 4 weken na elkaar verlof nemen, anders zeker, en ik wil dit jaar nog andere verre reizen doen. Ik denk indeed dat deze trip mij een in die korte tijd wel veel leuks toont, en tevens ook nog wat rust geeft (zoals die snorkelmiddagen etc)

Groeten
Het tempo is zeker te doen, ookal dankzij de nachttreinen waarmee je de grote afstanden in Vietnam makkelijk overbrugt.

vluchten

bij gap zijn de vluchten niet inbegrepen;
alle transport tijdens de reis (treinen, bus, evt vliegtuig) zijn inbegrepen, maar de heen en terugvlucht niet.
als je op de link klikt zie je wat erin zit zoals transport, logies in hotel + gastgezinnen, aantal ontbijten etc... en hoeveel je nog extra moet rekenen voor maaltijden. en dat klopt meestal wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan