rondreis canada

• Onderwerp starter Onderwerp starter faya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

faya

New Member
hoi;
ik ben zelf 37 lentes jong en ben op zoek naar m/v die een beetje sportief zijn aangelegd en die in juni/july 2010 enkele weken mee naar canada wensen te gaan; indien er voldoende interesse is kunnen we eventueel ook met een groepje gaan?

Hoi faya,

voor 2010 heb ik nog geen reisplannen, en het westen van Canada boeit me wel, de oostkant (voorlopig) wat minder. Welke kant had jij in gedachten (want ik kan me niet voorstellen dat je dat immense land in enkele weken volledig wil zien :biggrin:)? Verder: ik ben 36, een beetje sportief (zoals in 'een stevige wandeling is wel lekker, maar een marathon hoeft niet') en ik zie een groepje ook wel zitten.

Groetjes,

bart

Leuk!

Leuk initiatief,
Hoe reis je meestal, leg je aantal punten vast op je trip of is het een totaal open rondreis.

Grt. Rick

Hoi;
Ik heb vorig jaar west canada gedaan (groepsreis baobab) en wil dit zeker nog wel eens overdoen maar dan op eigen tempo; hoewel het oosten me ook wel aanspreekt. Welke richting het zal worden zal vnl. afhangen van het gezelschap dat eventueel meegaat. Voor ik op reis vertrek heb ik toch graag een route in mijn hoofd die ik ongeveer ga volgen (dit wil niet zeggen dat daar niet kan van afgeweken worden).

West canada

Hallo,
hebben jullie al concrete plannen? ideeën? tips? Hoe willen jullie reizen?

Ik en een maat hebben net ook een oproepje gelanceerd op dit forum voor canada.

Groetjes,
Bart

Laatst bewerkt:
Er werden geen concrete plannen gemaakt; de reacties op het reisforum zijn de enige contacten die er geweest zijn. Ik heb inmiddels voor mijzelf uitgemaakt dat ik terug naar west-canada ga. IK hoopte via dit forum een aantal mensen te treffen die het leuk zouden vinden om vb. met camper of auto daar wat rond te trekken. Door het gebrek aan reacties ben ik echter de mogelijkheden van de reisbureaus aan het bekijken om daar rond te trekken in kleine begeleide groepen. Ik moet echter deze week mijn verlof doorgeven op 't werk en ik zal vermoedelijk de laatste week van juni - 2 eerste weken van juli doorgeven. Zodra ik de goedkeuring van mijn werkgever heb kan ik de reis beginnen vastleggen.:smile:

misschien is dit de oplossing

hey

wie wil er mee naar canada? (dringend reageren aub, dan heb we nog korting)

voor de reis van djoser met vetrek op 14 augustus

ofwel

voor de reis van askja met vertrek op 9 augustus

met vriendelijke groeten pieter

dit is mijn email: [email protected] (ik lees namelijk niet elke dag forum, maar mijn mails wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan