Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Rondreis Egypte - Shoestring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabelle

Member
Vakantiemensen,

Ik zag deze rondreis op [DLMURL]http://shoestring.nl/afrika/egypte/egypte-totaal[/DLMURL].
Het sprak me zeker aan! Ben al een aantal maal in Egypte geweest, maar dat was telkens een platterustvakantie (waar ik trouwens ook altijd fan van ben ).

Wie heeft er al ervaring met deze organisatie?

Wie wil er mee?

Ik dacht zelf te vertrekken op 03/11 .. omwille van de prijs èn de temperaturen.

Laat zeker iets weten!
Isabelle

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Isabelle,

deze rondreis lijkt mij wel tof gezien je Egypte dan toch op een andere manier leert kennen.
De datum lijkt mij ook nog goed. Het is er dan niet te warm en zeker niet teveel volk.
Ikzelf ben een jongeman van 26 jaar uit de buurt van Gent.

Dus als je iets meer wilt weten, shoot!

Groeten!

egypte deze augustus?

Hi Isabelle,

As vrijdag vertrek ik naar Egypte voor een maand.
Zelf dacht ik aan Alexandrie, Cairo, wat snorkelen, misschien naar Jeruzalem.

Ga je nog op reis?
En lijkt het je leuk (een deel) samen te reizen?

groetjes,
Marie
(26 jr, 2e x Egypte. Net weer in Nederland komen wonen na een jaar werken in Zuid- Amerika)

Hey

Hey Isabelle,

ik heb die reis in 2009 gemaakt met shoestring.
Heel leuke reis en goede organisatie. Ik had ook het geluk een leuke groep mee te hebben.
Enigste minpuntje was dat sommige hotels wel erg vuil en oud waren. Dus als je comfort wenst, is het niet echt aan te raden. Als je iets van Egypte wil zien, dan moet je zeker mee gaan. Vooral de tocht door de woestijn was de max. (waaronder nachtje slapen in de blote hemel... zalig nu ik er aan terug denk)

Veel plezier alvast met je reisje naar Egypte!!

gr,

Tijl

shoestring

hey isabelle

mij zegt dat wel iets maar ben wel nog nooit in egypte geweest.
en ge hebt misschien liever een vrouwelijke metgezel
ben danny,35 en kom uit limburg

groetjes

ik ben er nog steeds niet geweest... maar ik weet niet of ik vrij ben in die periode, maar wil zeker gaan. Had die reis ook al in gedachte (of met exodus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...