Hallo,ik ben een jongeman van 46 jaar en ik zoek een jongevrouw van 30 jaar tot 45 jaar om me te vergezellen op een rondreis door Frankrijk of Spanje of Italie tijdens de zomer van 2016.Geen sextoestanden!
Ik zou met de auto langs kleine dorpjes willen rijden en af en toe stoppen voor een wandeling,voor een gezellig terraske te doen of voor lekker te eten.Ik zou een grote rondreis willen maken om zoveel mogelijk te bezichtigen en om een idee te krijgen van het leven op niet toeristische plaatsen.Ik maak de voorbereiding met een trotter reisgids.We kunnen 2,3 of maximum 4 weken rondreizen afhankelijk van jou vrije tijd.We kunnen het zo duur of zo goedkoop maken als we zelf willen.Hotels,pensions,of zelfs kamers bij particulieren zijn mogelijk.In samenspraak kunnen we ook eventueel steden gaan bezichtigen.Daar is het dan ook mogelijk om langer dan 1 nacht in een hotel te verblijven.Op de rondreis zou ik telkens 1 nacht verblijven in een hotel en dan verder reizen.Zo avontuurlijk mogelijk dus... Wie voelt zich geroepen om in de zomer van het leven te gaan genieten?