1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rondreis Griekse eilanden 2016

Discussie in 'Zuid-Europa' gestart door Reisfanaat, 23 sep 2015.

1. Reisfanaat

Reisfanaat New Member

Wij overwegen om in augustus 2016 een reis te maken naar enkele Griekse eilanden. Daar wij in Griekenland enkel Corfu en Rhodos reeds bezocht hebben, hebben wij qua eilandengroep geen voorkeur.
    Wij zullen reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen (14 en 9) gedurende 12 tot 14 dagen. Het idee is om een vlucht te nemen naar een eiland of Athene en van daaruit met een huurwagen rond te trekken van eiland naar eiland. Voor eilanden waar goed openbaar vervoer is houden wij de optie om een deel van de reis zonder wagen te reizen zeker open. Wij zijn benieuwd naar allerlei ervaringen en tips om onze reis zo goed mogelijk voor te bereiden en uit te stippelen. Alvast bedankt!

2. CreteForEver

CreteForEver New Member

Let wel op, Ik huur reeds 20 jaar auto's op Kreta, 3/4 per jaar en ik zie STEEDS een clausule in het contract staan dat ik met deze Auto niet op de boot mag. Kijk dus goed uit wat op je contract Staat.
    of je moet steeds een andere Auto huren per bestemming.

Deel Deze Pagina